Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Weet er iemand waar ik deze onderlip of een lip die er op lijkt kan bestellen? De foto van de onderlip staat hieronder. Foto is genomen in Oss in 2009.
Ik had JMS en Steinmetz een mailtje gestuurd met bovenstaande foto, van JMS heb ik nog geen antwoord terug, maar een verkoper van Steinmetz was zo vriendelijk om te melden dat ie niet meer leverbaar is :thumbdown
Dus ik vrees dat ik van JMS hetzelfde antwoord ga krijgen, en dat de lip dus zeker weten van steinmetz is....
ik heb ook nog zo'n lip thuis liggen... maar dan voor de hatch... ik wil nog een Sport Ed II achterbumper erop. en daar de spoiler op maken. heb deze trouwens bij gm tuningparts weg.
ik heb ook nog zo'n lip thuis liggen... maar dan voor de hatch... ik wil nog een Sport Ed II achterbumper erop. en daar de spoiler op maken. heb deze trouwens bij gm tuningparts weg.