Onderhoud plegen....

martijn b.

Post vaak
Zo, morgen even flink aan de bak met de zafira opc.

Schakelmechanisme is in zijn geheel al vervangen.:o

Nieuwe schijven en blokken voor;:D

Nieuwe schijven en blokken achter;:D

Nieuwe schokbrekers achter;:D

Zomerbanden er weer op.:D

Foto's :D

Foto-HL3IIKQL.jpg

Foto-HSL7XXKW.jpg

Foto-EYMNDHBR.jpg

Foto-G4UK86ZY.jpg

Foto-7N3JVGHM.jpg

Waar heb je die schijven+blokken voor gekocht en wat was je kwijt als ik vragen mag? Ik ben ook toe aan een nieuw setje voor.

[rquote=1895004&tid=144831&author=2slow]:thumbup Netjes, je hebt antraciete velgen of nog niet schoon gemaakt? ;):P[/rquote]

Zijn blinkend schoon:D...vers gepoedercoat:cool:

[rquote=1895015&tid=144831&author=Mark16v]Waar heb je die schijven+blokken voor gekocht en wat was je kwijt als ik vragen mag? Ik ben ook toe aan een nieuw setje voor.[/rquote]

via ebay in duitsland.......90 euro:P

90 euries :o

da's een koopje!

ziet dr goed uit!kan ie er weer een tijdje tegen :P

:thumbup

welke schokdempers heb je achter?

die van mij zijn ook bijna aan vervanging toe.

ik dacht aan koni geel....

[rquote=1895024&tid=144831&author=martijn b.][rquote=1895004&tid=144831&author=2slow]:thumbup Netjes, je hebt antraciete velgen of nog niet schoon gemaakt? ;):P[/rquote]

Zijn blinkend schoon:D...vers gepoedercoat:cool:[/rquote]

Aha, heb je een totaal plaatje/foto? Ben wel benieuwd hoe dat zal staan.

[rquote=1895216&tid=144831&author=2slow][rquote=1895024&tid=144831&author=martijn b.][rquote=1895004&tid=144831&author=2slow]:thumbup Netjes, je hebt antraciete velgen of nog niet schoon gemaakt? ;):P[/rquote]

Zijn blinkend schoon:D...vers gepoedercoat:cool:[/rquote]

Aha, heb je een totaal plaatje/foto? Ben wel benieuwd hoe dat zal staan.[/rquote]

Foto-VR3TTP74.jpg

Zo dat is ook weer gedaan.....top hoor.nu even in remmen.

Oude schokbrekers waren niet de originele.waren van k w en echt niet de juiste voor mijn opc. Vaag passend gemaakt. Nu maar hopen dat ik vandat klappen bij mijn bobbel af ben..binnenkort even testen.

Terug
Naar boven