omp koppeling

mayhem

Woont hier bijna
Iemand ervaring met een omp torsie sinterplaat en drukgroep?

Is voor op mijn 16v met sper en slicks.

Standaard koppeling gaat slippen na enkele starts.

5 vingerige omp en drukgroep is binnen :) billet vliegwiel ook.

Vliegwiel is al gebalanceerd, móet de koppeling en vliegwiel ook of kan ik alles er zo op knallen?

5 vingerige omp en drukgroep is binnen :) billet vliegwiel ook.

Vliegwiel is al gebalanceerd, móet de koppeling en vliegwiel ook of kan ik alles er zo op knallen?

heb ook een omp koppeling in de crosswagen, het is een starre plaat met 4 sinterbrons pads en versterkte drukgroep (zeker versterkt!!).

heb er tot nu toe nog nooit problemen mee gehad en het rijd super! nooit meer een slippende koppeling gehad.

heb ook een omp koppeling in de crosswagen, het is een starre plaat met 4 sinterbrons pads en versterkte drukgroep (zeker versterkt!!).

heb er tot nu toe nog nooit problemen mee gehad en het rijd super! nooit meer een slippende koppeling gehad.

Die drukgroep is niet zo heel duur vergeleken met andere hoor. En ding is idd versterkt, heb er met mijn eerste Corsa met C20XE mee gereden.

Die drukgroep is niet zo heel duur vergeleken met andere hoor. En ding is idd versterkt, heb er met mijn eerste Corsa met C20XE mee gereden.

@mayhem wrote:5 vingerige omp en drukgroep is binnen :) billet vliegwiel ook.

Mooi, kan je eventueel wat foto's plaatsen?

Groeten

@mayhem wrote:5 vingerige omp en drukgroep is binnen :) billet vliegwiel ook.

Mooi, kan je eventueel wat foto's plaatsen?

Groeten

IMAG0030.jpg

ik rij al 5 jaar dragrace met dezelfde set....

schrijven voor 20% meer dan standaard... maar ik zit al meer dan het dubele. En slipt niet

ik rij al 5 jaar dragrace met dezelfde set....

schrijven voor 20% meer dan standaard... maar ik zit al meer dan het dubele. En slipt niet

@corsaboy wrote:ik heb destijds vliegwiel, krukas en drukgroep samen laten balanceren.

Gewoon to be sure..

Ik toen alleen drukgroep en vliegwiel, nu wordt alles gedaan :wors

Terug
Naar boven