S soepkiepe Forumbewoner 21 feb 2011 #110 vis in een goudkom ipv goudvis in een kom. versprak ik me laatst ff in
S soepkiepe Forumbewoner 21 feb 2011 #111 vis in een goudkom ipv goudvis in een kom. versprak ik me laatst ff in
A Astraman Hoort bij de inboedel 21 feb 2011 #112 Ik was vroeger heel populair, ik had aan elke vrouw twee handen. Ik vind het altijd fijn om de zomerdag een stukkie te gaan touren. Je weet wel, lekker radio open, raampjes op 10.
Ik was vroeger heel populair, ik had aan elke vrouw twee handen. Ik vind het altijd fijn om de zomerdag een stukkie te gaan touren. Je weet wel, lekker radio open, raampjes op 10.
A Astraman Hoort bij de inboedel 21 feb 2011 #113 Ik was vroeger heel populair, ik had aan elke vrouw twee handen. Ik vind het altijd fijn om de zomerdag een stukkie te gaan touren. Je weet wel, lekker radio open, raampjes op 10.
Ik was vroeger heel populair, ik had aan elke vrouw twee handen. Ik vind het altijd fijn om de zomerdag een stukkie te gaan touren. Je weet wel, lekker radio open, raampjes op 10.
A Astraman Hoort bij de inboedel 21 feb 2011 #114 In Nijmegen heb je deze tent naast de bios op het plein.
A Astraman Hoort bij de inboedel 21 feb 2011 #115 In Nijmegen heb je deze tent naast de bios op het plein.