V Vinci Forumbewoner 5 feb 2011 #61 We keep it cel, you get the boost, nu met veel vluchtvrees. en: Strandzalen
R Robbie1974 Komt hier geregeld 5 feb 2011 #64 Ha ha.. Staan wel leuke tussen. voor mijn werk kom ik nog wel eens in Spunsneet en kijnerk
R Robbie1974 Komt hier geregeld 5 feb 2011 #65 Ha ha.. Staan wel leuke tussen. voor mijn werk kom ik nog wel eens in Spunsneet en kijnerk
V vincent23 Loopt hier de deur plat 5 feb 2011 #66 Hoorde deze laatst op me werk: je moet het spek niet om de kat binden. gr vinc
V vincent23 Loopt hier de deur plat 5 feb 2011 #67 Hoorde deze laatst op me werk: je moet het spek niet om de kat binden. gr vinc
M Makko Loopt hier de deur plat 5 feb 2011 #72 [rquote=1860148&tid=141555&author=Vinci]Strijk eens kak in mijn ogen en zie wat ik ben?! Ik ben een schetenwapper! De haren van de reet streken elkaar kak in het gelaat... Even serieus, dit schijnt dus spoonerisme te heten! Spoonerisme - Wikipedia nl.wikipedia.org [/rquote] Hahaha, leuke op Wiki. strijk eens kak in mijn ogen → kijk eens strak in mijn ogen schelevisieterm → televisiescherm
[rquote=1860148&tid=141555&author=Vinci]Strijk eens kak in mijn ogen en zie wat ik ben?! Ik ben een schetenwapper! De haren van de reet streken elkaar kak in het gelaat... Even serieus, dit schijnt dus spoonerisme te heten! Spoonerisme - Wikipedia nl.wikipedia.org [/rquote] Hahaha, leuke op Wiki. strijk eens kak in mijn ogen → kijk eens strak in mijn ogen schelevisieterm → televisiescherm
M Makko Loopt hier de deur plat 5 feb 2011 #73 [rquote=1860148&tid=141555&author=Vinci]Strijk eens kak in mijn ogen en zie wat ik ben?! Ik ben een schetenwapper! De haren van de reet streken elkaar kak in het gelaat... Even serieus, dit schijnt dus spoonerisme te heten! Spoonerisme - Wikipedia nl.wikipedia.org [/rquote] Hahaha, leuke op Wiki. strijk eens kak in mijn ogen → kijk eens strak in mijn ogen schelevisieterm → televisiescherm
[rquote=1860148&tid=141555&author=Vinci]Strijk eens kak in mijn ogen en zie wat ik ben?! Ik ben een schetenwapper! De haren van de reet streken elkaar kak in het gelaat... Even serieus, dit schijnt dus spoonerisme te heten! Spoonerisme - Wikipedia nl.wikipedia.org [/rquote] Hahaha, leuke op Wiki. strijk eens kak in mijn ogen → kijk eens strak in mijn ogen schelevisieterm → televisiescherm
R Robbie1974 Komt hier geregeld 5 feb 2011 #74 Wat Paft de Schot vanavond? Ze Kakten hun Poffers. Wat is Daar. Een Kontje BLoter.
R Robbie1974 Komt hier geregeld 5 feb 2011 #75 Wat Paft de Schot vanavond? Ze Kakten hun Poffers. Wat is Daar. Een Kontje BLoter.
V Vinci Forumbewoner 6 feb 2011 #78 Hah, poffers kakken, da's ook wel een slappe lach verwekkende ja! Ik vind het ook altijd erg itriant om het huis te stuifzoggen....
Hah, poffers kakken, da's ook wel een slappe lach verwekkende ja! Ik vind het ook altijd erg itriant om het huis te stuifzoggen....
V Vinci Forumbewoner 6 feb 2011 #79 Hah, poffers kakken, da's ook wel een slappe lach verwekkende ja! Ik vind het ook altijd erg itriant om het huis te stuifzoggen....
Hah, poffers kakken, da's ook wel een slappe lach verwekkende ja! Ik vind het ook altijd erg itriant om het huis te stuifzoggen....
J JohnSmith Post best veel 6 feb 2011 #80 ik hoorde gisteren over het scandinavisch biermerk fustviking, als je dan de v als f uitspreekt heb je ook een mooie
ik hoorde gisteren over het scandinavisch biermerk fustviking, als je dan de v als f uitspreekt heb je ook een mooie