H Hulkie Komt hier geregeld 28 aug 2011 #21 wij komen zondag en waarschijnlijk met 2 manta's Sowieso de mijne en de ouwe witte van mijn vader. @popke, dat is goed.
wij komen zondag en waarschijnlijk met 2 manta's Sowieso de mijne en de ouwe witte van mijn vader. @popke, dat is goed.
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 28 aug 2011 #22 kom zeer waarschijnlijk 1 dagje mocht er iemand b delen nodig hebben laat maar weten
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 28 aug 2011 #23 kom zeer waarschijnlijk 1 dagje mocht er iemand b delen nodig hebben laat maar weten
V voederbiet Loopt hier de deur plat 28 aug 2011 #24 ik hoop dat ik zondags kan komen kijken(eerst een opel regelen :shock: )
V voederbiet Loopt hier de deur plat 28 aug 2011 #25 ik hoop dat ik zondags kan komen kijken(eerst een opel regelen :shock: )
S Stender Hoort bij de inboedel 28 aug 2011 #26 Heb er zin in, kom zaterdag. Neem uiteraard mijn fotokanon weer mee, haha. Heb kunnen oefenen in Sevenum.
Heb er zin in, kom zaterdag. Neem uiteraard mijn fotokanon weer mee, haha. Heb kunnen oefenen in Sevenum.
S Stender Hoort bij de inboedel 28 aug 2011 #27 Heb er zin in, kom zaterdag. Neem uiteraard mijn fotokanon weer mee, haha. Heb kunnen oefenen in Sevenum.
Heb er zin in, kom zaterdag. Neem uiteraard mijn fotokanon weer mee, haha. Heb kunnen oefenen in Sevenum.
A a-manta-turbo Post best veel 28 aug 2011 #28 @Stender wrote:Heb er zin in, kom zaterdag. Neem uiteraard mijn fotokanon weer mee, haha. Heb kunnen oefenen in Sevenum. hoop dat er meer manta's komen dan op zevenum nu is het veld daar 2 x zo groot dus ruimte zat nu :jerry ik neem er nu in ieder geval 2 mee
@Stender wrote:Heb er zin in, kom zaterdag. Neem uiteraard mijn fotokanon weer mee, haha. Heb kunnen oefenen in Sevenum. hoop dat er meer manta's komen dan op zevenum nu is het veld daar 2 x zo groot dus ruimte zat nu :jerry ik neem er nu in ieder geval 2 mee
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 28 aug 2011 #29 Ja, een B staat je goed hoor. Van A naar Beter. Wordt nog wel wat.
A a-manta-turbo Post best veel 28 aug 2011 #30 @Stender wrote:Heb er zin in, kom zaterdag. Neem uiteraard mijn fotokanon weer mee, haha. Heb kunnen oefenen in Sevenum. hoop dat er meer manta's komen dan op zevenum nu is het veld daar 2 x zo groot dus ruimte zat nu :jerry ik neem er nu in ieder geval 2 mee
@Stender wrote:Heb er zin in, kom zaterdag. Neem uiteraard mijn fotokanon weer mee, haha. Heb kunnen oefenen in Sevenum. hoop dat er meer manta's komen dan op zevenum nu is het veld daar 2 x zo groot dus ruimte zat nu :jerry ik neem er nu in ieder geval 2 mee
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 28 aug 2011 #31 Ja, een B staat je goed hoor. Van A naar Beter. Wordt nog wel wat.
J JohnC Komt hier geregeld 28 aug 2011 #32 @mantamafkees01 wrote:Ja, een B staat je goed hoor. Van A naar Beter. Wordt nog wel wat. heb ik wat gemist. :hmmz kom je ook rob als het weer een beetje is ben ik ook van de party :jerry
@mantamafkees01 wrote:Ja, een B staat je goed hoor. Van A naar Beter. Wordt nog wel wat. heb ik wat gemist. :hmmz kom je ook rob als het weer een beetje is ben ik ook van de party :jerry
P postbusmanta Loopt hier de deur plat 29 aug 2011 #33 De weerberichten gaan de goede kant op!! We zijn nog druk bezig om de puntjes op de "i " te zetten. Door vakanties zijn er wat kleine uitdagingen met leveranciers :hmmz :hmmz We gaan ervan uit dat het allemaal goed komt!!! :thumbup :thumbup
De weerberichten gaan de goede kant op!! We zijn nog druk bezig om de puntjes op de "i " te zetten. Door vakanties zijn er wat kleine uitdagingen met leveranciers :hmmz :hmmz We gaan ervan uit dat het allemaal goed komt!!! :thumbup :thumbup
J JohnC Komt hier geregeld 28 aug 2011 #34 @mantamafkees01 wrote:Ja, een B staat je goed hoor. Van A naar Beter. Wordt nog wel wat. heb ik wat gemist. :hmmz kom je ook rob als het weer een beetje is ben ik ook van de party :jerry
@mantamafkees01 wrote:Ja, een B staat je goed hoor. Van A naar Beter. Wordt nog wel wat. heb ik wat gemist. :hmmz kom je ook rob als het weer een beetje is ben ik ook van de party :jerry
A a-manta-turbo Post best veel 29 aug 2011 #35 @mantamafkees01 wrote:Ja, een B staat je goed hoor. Van A naar Beter. Wordt nog wel wat. ik rij daar niet heen met de b he die leen ik ff uit ik hou het toch echt wel bij de atjes rijd veeeeeel leuker
@mantamafkees01 wrote:Ja, een B staat je goed hoor. Van A naar Beter. Wordt nog wel wat. ik rij daar niet heen met de b he die leen ik ff uit ik hou het toch echt wel bij de atjes rijd veeeeeel leuker
P postbusmanta Loopt hier de deur plat 29 aug 2011 #36 De weerberichten gaan de goede kant op!! We zijn nog druk bezig om de puntjes op de "i " te zetten. Door vakanties zijn er wat kleine uitdagingen met leveranciers :hmmz :hmmz We gaan ervan uit dat het allemaal goed komt!!! :thumbup :thumbup
De weerberichten gaan de goede kant op!! We zijn nog druk bezig om de puntjes op de "i " te zetten. Door vakanties zijn er wat kleine uitdagingen met leveranciers :hmmz :hmmz We gaan ervan uit dat het allemaal goed komt!!! :thumbup :thumbup
A a-manta-turbo Post best veel 29 aug 2011 #37 @mantamafkees01 wrote:Ja, een B staat je goed hoor. Van A naar Beter. Wordt nog wel wat. ik rij daar niet heen met de b he die leen ik ff uit ik hou het toch echt wel bij de atjes rijd veeeeeel leuker
@mantamafkees01 wrote:Ja, een B staat je goed hoor. Van A naar Beter. Wordt nog wel wat. ik rij daar niet heen met de b he die leen ik ff uit ik hou het toch echt wel bij de atjes rijd veeeeeel leuker
A a-manta-turbo Post best veel 29 aug 2011 #38 @JohnC wrote:@mantamafkees01 wrote:Ja, een B staat je goed hoor. Van A naar Beter. Wordt nog wel wat. heb ik wat gemist. :hmmz kom je ook rob als het weer een beetje is ben ik ook van de party :jerry heb een b gekocht ff voor de sleurhut daar rijd guido mee en gewoon komen john weer of geen weer doen wij ook
@JohnC wrote:@mantamafkees01 wrote:Ja, een B staat je goed hoor. Van A naar Beter. Wordt nog wel wat. heb ik wat gemist. :hmmz kom je ook rob als het weer een beetje is ben ik ook van de party :jerry heb een b gekocht ff voor de sleurhut daar rijd guido mee en gewoon komen john weer of geen weer doen wij ook
P peerke1987 Komt hier geregeld 30 aug 2011 #39 Dat wordt genieten, eerste meeting met me Manta! haha :thumbup @gerry, We moeten inderdaad even kijken hoe we gaan rijden, volgens mij is de a2 bij zaltbommel gesloten in het weekend. We hebben wel even contact voor die tijd
Dat wordt genieten, eerste meeting met me Manta! haha :thumbup @gerry, We moeten inderdaad even kijken hoe we gaan rijden, volgens mij is de a2 bij zaltbommel gesloten in het weekend. We hebben wel even contact voor die tijd
A a-manta-turbo Post best veel 29 aug 2011 #40 @JohnC wrote:@mantamafkees01 wrote:Ja, een B staat je goed hoor. Van A naar Beter. Wordt nog wel wat. heb ik wat gemist. :hmmz kom je ook rob als het weer een beetje is ben ik ook van de party :jerry heb een b gekocht ff voor de sleurhut daar rijd guido mee en gewoon komen john weer of geen weer doen wij ook
@JohnC wrote:@mantamafkees01 wrote:Ja, een B staat je goed hoor. Van A naar Beter. Wordt nog wel wat. heb ik wat gemist. :hmmz kom je ook rob als het weer een beetje is ben ik ook van de party :jerry heb een b gekocht ff voor de sleurhut daar rijd guido mee en gewoon komen john weer of geen weer doen wij ook