Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
mrt in veghel is een supergoed bedrijf ik ken meerdere mensen die daar een motor hebben laten reviseren allemaal super te vreden alleen ze zijn niet de goedkoopste.
Vandaag kop gedemonteerd en drijfstangen eruit gehaald, gaan morgen ook naar het revisie bedrijf. Hopelijk eind van de week weer een bijna nieuw torretje.
Krukas ligt bij het revisie bedrijf. Even controleren of de drijfstangen niet ovaal zijn geworden. Zijn ze dat wel, korten ze ze wat in en maken ze ze opnieuw rond, Kop vlakken, en dan weer alles monteren.
Vandaag kop, krukas en drijfstangen weer opgehaald, Zijn geslepen en gevlakt. Dus moet er weer een tijdje tegen kunnen, nu morgen alles weer netjes in elkaar zetten. Daarna bedrading van de auto plaatsen, zodat ook dat weer helemaal nieuw is.
Heb enkel een probleem, als ik het lager aan de vliegwielkant erop zet krijg ik de krukas niet rond, maar in deze lagerkap zit tevens een soort van krukaskering, en als ik deze eruit laat loopt die wel vrij.