G ganjaboy Komt weleens kijken 27 feb 2011 #48 Een ford gran torino uit 1972 6,6L V8 met ruim 550hp op de achterwielen op benzine uiteraard:agent
G ganjaboy Komt weleens kijken 27 feb 2011 #49 Een ford gran torino uit 1972 6,6L V8 met ruim 550hp op de achterwielen op benzine uiteraard:agent
G ganjaboy Komt weleens kijken 16 mrt 2011 #56 vorig jaar kwamen wij oo kvoorbij met de torino ja toen liep het hele plein leeg haha kwa exhaust sound willen wij wel mee doen aan de db wedstrijd haha ik zelf kom uiteraard met de ascona kijken
vorig jaar kwamen wij oo kvoorbij met de torino ja toen liep het hele plein leeg haha kwa exhaust sound willen wij wel mee doen aan de db wedstrijd haha ik zelf kom uiteraard met de ascona kijken
G ganjaboy Komt weleens kijken 16 mrt 2011 #57 vorig jaar kwamen wij oo kvoorbij met de torino ja toen liep het hele plein leeg haha kwa exhaust sound willen wij wel mee doen aan de db wedstrijd haha ik zelf kom uiteraard met de ascona kijken
vorig jaar kwamen wij oo kvoorbij met de torino ja toen liep het hele plein leeg haha kwa exhaust sound willen wij wel mee doen aan de db wedstrijd haha ik zelf kom uiteraard met de ascona kijken