J jaimie84 Lid 12 jan 2011 #21 Wil erook wel bij zijn maar weet nie of mn Opeltje dan al klaar is .... mvg Jaimie
C corsa danny Komt weleens kijken 12 jan 2011 #22 dat maakt niet uit jaimie gezelligheid is het belangrijkste greetz danny
C corsa danny Komt weleens kijken 12 jan 2011 #23 dat maakt niet uit jaimie gezelligheid is het belangrijkste greetz danny
B black champion Loopt hier de deur plat 12 jan 2011 #24 zo is het maar net, mooie opel of niet, is totaal niet belangrijk. gaat om de gezelligheid!! en de slappe zever natuurlijk!
zo is het maar net, mooie opel of niet, is totaal niet belangrijk. gaat om de gezelligheid!! en de slappe zever natuurlijk!
B black champion Loopt hier de deur plat 12 jan 2011 #25 zo is het maar net, mooie opel of niet, is totaal niet belangrijk. gaat om de gezelligheid!! en de slappe zever natuurlijk!
zo is het maar net, mooie opel of niet, is totaal niet belangrijk. gaat om de gezelligheid!! en de slappe zever natuurlijk!
F Flpke Komt hier geregeld 15 jan 2011 #26 haha ja,Gezelligheid is belangerijker.. Heb je gezien waar ik mee was vorig jaar??:angel
F Flpke Komt hier geregeld 15 jan 2011 #27 haha ja,Gezelligheid is belangerijker.. Heb je gezien waar ik mee was vorig jaar??:angel
R RB.C-GSI Komt weleens kijken 11 feb 2011 #32 Asten is lekker in de buurt maar ik ga al naar Eurosunday de 15e van mei.
R RB.C-GSI Komt weleens kijken 11 feb 2011 #33 Asten is lekker in de buurt maar ik ga al naar Eurosunday de 15e van mei.
B black champion Loopt hier de deur plat 12 feb 2011 #34 tja we kunnen niet met alles rekening houden natuurlijk @ big sexy ja klopt 21 graden en zonnig!
B black champion Loopt hier de deur plat 12 feb 2011 #35 tja we kunnen niet met alles rekening houden natuurlijk @ big sexy ja klopt 21 graden en zonnig!
B black champion Loopt hier de deur plat 13 feb 2011 #38 natuurlijk gewoon welkom!! altijd mooi een dikke oldtimer
B black champion Loopt hier de deur plat 13 feb 2011 #39 natuurlijk gewoon welkom!! altijd mooi een dikke oldtimer