Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
idd en vind het best wel knap...weet hier in belgie nog een hele mooie staan met 30.000 echte km...en veel opties,hoogte verstelbaar stuur,4 electrische ruiten,originele radio en soundsysteem,enz
[rquote=1900939&tid=133031&author=bmwmanu]Denk niet dat ie voor een prikkie weg gegaan is,heb toen een bod van 1800,- gedaan nooit wat van gehoord[/rquote]
Dat is een serieus bod ja, dus als hij/zij daar niet eens op ingaat............
Dat was net voor de jaarswissel Frenk. Is toen eventjes gezakt van 2100 naar 1950 of 1900. Stond toen bij vermeld dat ie tot vrijdag te koop was en daarna niet meer. Kennelijk hebben ze zich toch weer bedacht.
Denk zelf dat t voor een liefhebber een redelijke prijs is gezien de staat en de kilometers. (Alleen jammer dat de deurstrips er niet meer op zitten).
[rquote=1900939&tid=133031&author=bmwmanu]Denk niet dat ie voor een prikkie weg gegaan is,heb toen een bod van 1800,- gedaan nooit wat van gehoord[/rquote]
Als ik alle bonnen bij mekaar op tel wat de mijne heeft gekost om hem op te knappen dan kom ik al op bijna €5000 incl. aanschaf. Onopvallend zit er zo veel meer in dan je denkt. Die prijs is echt super laag, die van mij is namelijk zelfs nog lang niet klaar. Denk dat hij gerust naar de €7000 gaat qua investering met spuiten nog erbij en alle verdere aanpassingen die ik nog van plan ben.
Dit wagentje ziet er zo al 'af' uit! Als ik dat zo zie krijg ik bijna spijt dat ik niet zo iets compleet heb aangeschaft!
Heb m al gemaild voor de voorstoelen. mits in goede staat natuurlijk. Nog geen reactie gehad. Misschien dat ie eerst ff wacht of ie m compleet kan verkopen :sleeping sta ik weer eens achter in de rij