We hebben met t groepie weer een zeer geslaagde dag gehad

, alleen jammer van de regen in het begin maar ach dat hield de spanning erin op de baan hahah:hmmz:hmmz
Vanmorgen begin het al in een bocht van de a12 naar de a2 toen liet ik eventjes een pluimpje achter(reed wel hard):sleeping:sleeping de rest zag niets meer, erg vaag dat heb ik nog nooit gehad dus zal wel beetje olie geweest zijn had t gistere bijgevuld maar zat niet teveel in,dus beetje vaag, daar aangekomen ons gelijk ingeschreven enz enz, toen konden we om 10:20 de baan op:agent heel erg gaaf, alleen regende t aardig en mijn voorbanden van mijn kadett gsi rijden beter met droogweer zeg maar haha pfoe af en toe leek t wel of er boter in de bochten lag, en me maat MRMONKEY haalde me nog f doodleuk in de laatste bocht met ze regenbanden, geluksvogel:angel:jerry maar iedereen van ons cluppie deed sportief mee, nu weten we wat we allemaal gaan veranderen aan de auto's en we zijn zeker vaker te zien op de circuits:wub:agent.
er zijn ook meerder foto's gemaakt (een paar 100

) door een fotograaf

daar komen er ook een paar mooie van hierop te staan.
ik heb wel al vast wat van vooraf de rest komt er aan.
zo dat zijn er alvast een paar, degene waar wij op de baan rijden komen er nog aan uiteraard:jerry:jerry:jerry
groeten nick