O Opelkees Hoort bij de inboedel 24 mrt 2011 #1 heb een set velgen met TPMS (bandenspanningssensoren) erin gekocht. als ik zo'n TPMS stuurappaaraat koop en m overal aan programmeer gaat ie dan werken? zal zaterdag effe foto's plaatsen als de velgen erop gaan gr Kees
heb een set velgen met TPMS (bandenspanningssensoren) erin gekocht. als ik zo'n TPMS stuurappaaraat koop en m overal aan programmeer gaat ie dan werken? zal zaterdag effe foto's plaatsen als de velgen erop gaan gr Kees
F Fearless Forumbewoner 24 mrt 2011 #2 er uit halen heeft eerder mijn voorkeur maar je kan ook ff hier langs dan programeer ik ze even in
J jraaf Hoort bij de inboedel 24 mrt 2011 #3 [rquote=1899052&tid=145155&author=Fearless]er uit halen heeft eerder mijn voorkeur maar je kan ook ff hier langs dan programeer ik ze even in[/rquote] Heb ze er ook uit gehaald, werd er gek van. Moet die stuurunit wel met tech 2 vrijgeschakeld zijn:hmmz Safe driving Jurgen
[rquote=1899052&tid=145155&author=Fearless]er uit halen heeft eerder mijn voorkeur maar je kan ook ff hier langs dan programeer ik ze even in[/rquote] Heb ze er ook uit gehaald, werd er gek van. Moet die stuurunit wel met tech 2 vrijgeschakeld zijn:hmmz Safe driving Jurgen
O Opelkees Hoort bij de inboedel 24 mrt 2011 #4 [rquote=1899052&tid=145155&author=Fearless]er uit halen heeft eerder mijn voorkeur maar je kan ook ff hier langs dan programeer ik ze even in[/rquote] oke eruit dus werk zelf ook bij Opel hoor dus was wel goedgekomen haha :thumbup
[rquote=1899052&tid=145155&author=Fearless]er uit halen heeft eerder mijn voorkeur maar je kan ook ff hier langs dan programeer ik ze even in[/rquote] oke eruit dus werk zelf ook bij Opel hoor dus was wel goedgekomen haha :thumbup
J janneman vectra c Loopt hier de deur plat 26 mrt 2011 #11 Netjes, al ben ik meer een 5 spaaks fan Jan
Y yzf1kr Komt hier geregeld 26 mrt 2011 #12 Ik ben meer een 11 - spaaks fan. Maar het zijn erg mooie velgen, ze staan hem goed.
D dappie Komt hier geregeld 26 mrt 2011 #13 die zijn mooi en ze staan echt goed, zijn deze velgen er ook in 4 gaats ?
O Opelkees Hoort bij de inboedel 27 mrt 2011 #18 dankjullie ben er ook erg wijs mee de 16 inch heb ik nu de winterbandjes op gedraaid en liggen op de zaak opgeslagen tot ergens na heel veel mooie bbq dagen
dankjullie ben er ook erg wijs mee de 16 inch heb ik nu de winterbandjes op gedraaid en liggen op de zaak opgeslagen tot ergens na heel veel mooie bbq dagen