Y yves475 Komt weleens kijken 29 jan 2011 #1 Bij deze stel ik mijn volgende rallycross projectje maar voor. Mijn vorig Kadettje; Voor; Na; En dit wordt de nieuwe;
Bij deze stel ik mijn volgende rallycross projectje maar voor. Mijn vorig Kadettje; Voor; Na; En dit wordt de nieuwe;
S .Stoffel. Komt hier geregeld 3 jun 2011 #2 ziet er weer heel anders uit dan toen je hem bij ons kwam halen verkoop je hem niet terug? :jerry
S .Stoffel. Komt hier geregeld 3 jun 2011 #3 ziet er weer heel anders uit dan toen je hem bij ons kwam halen verkoop je hem niet terug? :jerry
Y yves475 Komt weleens kijken 6 jun 2011 #4 @kadett4x4; ja weet ik wel, staat gepland voor volgend jaar
Y yves475 Komt weleens kijken 6 jun 2011 #5 @kadett4x4; ja weet ik wel, staat gepland voor volgend jaar
Y yves475 Komt weleens kijken 6 jun 2011 #6 @.:Stoffel:. wrote:ziet er weer heel anders uit dan toen je hem bij ons kwam halen verkoop je hem niet terug? :jerry Dacht dat je me er nog eentje ging brengen :hmmz
@.:Stoffel:. wrote:ziet er weer heel anders uit dan toen je hem bij ons kwam halen verkoop je hem niet terug? :jerry Dacht dat je me er nog eentje ging brengen :hmmz
Y yves475 Komt weleens kijken 6 jun 2011 #7 @.:Stoffel:. wrote:ziet er weer heel anders uit dan toen je hem bij ons kwam halen verkoop je hem niet terug? :jerry Dacht dat je me er nog eentje ging brengen :hmmz
@.:Stoffel:. wrote:ziet er weer heel anders uit dan toen je hem bij ons kwam halen verkoop je hem niet terug? :jerry Dacht dat je me er nog eentje ging brengen :hmmz
Y yves475 Komt weleens kijken 29 jan 2011 #8 Paar foto's van het plamuur en schuurwerk Ja goed gezien, wielkasten zijn ook verder uitgeslepen, binnen en buitenplaatwerk zijn terug vastgepunt. Achterklep strak gemaakt; De schade hersteld door het complete stuk te vervangen afkomstig uit de witte kadett Hier mis ik precies iets! LOL
Paar foto's van het plamuur en schuurwerk Ja goed gezien, wielkasten zijn ook verder uitgeslepen, binnen en buitenplaatwerk zijn terug vastgepunt. Achterklep strak gemaakt; De schade hersteld door het complete stuk te vervangen afkomstig uit de witte kadett Hier mis ik precies iets! LOL
Y yves475 Komt weleens kijken 29 jan 2011 #9 Paar foto's van het plamuur en schuurwerk Ja goed gezien, wielkasten zijn ook verder uitgeslepen, binnen en buitenplaatwerk zijn terug vastgepunt. Achterklep strak gemaakt; De schade hersteld door het complete stuk te vervangen afkomstig uit de witte kadett Hier mis ik precies iets! LOL
Paar foto's van het plamuur en schuurwerk Ja goed gezien, wielkasten zijn ook verder uitgeslepen, binnen en buitenplaatwerk zijn terug vastgepunt. Achterklep strak gemaakt; De schade hersteld door het complete stuk te vervangen afkomstig uit de witte kadett Hier mis ik precies iets! LOL
Y yves475 Komt weleens kijken 29 jan 2011 #12 Zo, na de spuitplamuur geschuurd te hebben heb ik er vandaag de grondlak op gezet Vanaf volgende week ga ik binnen verder voordat ik weer begin te schuren.
Zo, na de spuitplamuur geschuurd te hebben heb ik er vandaag de grondlak op gezet Vanaf volgende week ga ik binnen verder voordat ik weer begin te schuren.
Y yves475 Komt weleens kijken 29 jan 2011 #13 Zo, na de spuitplamuur geschuurd te hebben heb ik er vandaag de grondlak op gezet Vanaf volgende week ga ik binnen verder voordat ik weer begin te schuren.
Zo, na de spuitplamuur geschuurd te hebben heb ik er vandaag de grondlak op gezet Vanaf volgende week ga ik binnen verder voordat ik weer begin te schuren.
Y yves475 Komt weleens kijken 29 jan 2011 #14 ik zoek nog een rechter wielrand achter van een sr/gte. Iemand nog eentje liggen??
Y yves475 Komt weleens kijken 29 jan 2011 #16 ik zoek nog een rechter wielrand achter van een sr/gte. Iemand nog eentje liggen??
S .Stoffel. Komt hier geregeld 15 apr 2011 #20 ben benieuwd naar het eindresultaat. is dan toch goed terechtgekomen