S .Stoffel. Komt hier geregeld 15 apr 2011 #21 ben benieuwd naar het eindresultaat. is dan toch goed terechtgekomen
Y yves475 Komt weleens kijken 13 mei 2011 #24 wordt tijd voor een update zou ik zeggen, zijn er een paar onduidelijk dmv mijn gsm En zoals hij er nu bijstaat; Dat was het voorlopig weer tot er weer nieuwe pics zijn van de opbouw. :lol:
wordt tijd voor een update zou ik zeggen, zijn er een paar onduidelijk dmv mijn gsm En zoals hij er nu bijstaat; Dat was het voorlopig weer tot er weer nieuwe pics zijn van de opbouw. :lol:
Y yves475 Komt weleens kijken 13 mei 2011 #25 wordt tijd voor een update zou ik zeggen, zijn er een paar onduidelijk dmv mijn gsm En zoals hij er nu bijstaat; Dat was het voorlopig weer tot er weer nieuwe pics zijn van de opbouw. :lol:
wordt tijd voor een update zou ik zeggen, zijn er een paar onduidelijk dmv mijn gsm En zoals hij er nu bijstaat; Dat was het voorlopig weer tot er weer nieuwe pics zijn van de opbouw. :lol:
S sylvester1 Post best veel 14 mei 2011 #26 Dat ziet er allemaal dik voor mekaar uit. Bijna zonde om mee te rijden :thumbup
S sylvester1 Post best veel 14 mei 2011 #27 Dat ziet er allemaal dik voor mekaar uit. Bijna zonde om mee te rijden :thumbup
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 14 mei 2011 #28 heel mooi yves benieuwd om hem weer in actie te zien ga je alleen opendeur rijden of ook vas ?
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 14 mei 2011 #29 heel mooi yves benieuwd om hem weer in actie te zien ga je alleen opendeur rijden of ook vas ?
Y yves475 Komt weleens kijken 21 mei 2011 #32 Nee die 'dikke' 16v is niet doorgegaan. Voor dit jaar heb ik enkel een Quaife bak besteld met 4.85 eindverhouding ism een setje Proflex(enkel voor) Volgend jaar is het de bedoeling dan dat er een hele dikke 16v in komt. Als ik niet teveel koprollen maak :jerry
Nee die 'dikke' 16v is niet doorgegaan. Voor dit jaar heb ik enkel een Quaife bak besteld met 4.85 eindverhouding ism een setje Proflex(enkel voor) Volgend jaar is het de bedoeling dan dat er een hele dikke 16v in komt. Als ik niet teveel koprollen maak :jerry
Y yves475 Komt weleens kijken 21 mei 2011 #33 Nee die 'dikke' 16v is niet doorgegaan. Voor dit jaar heb ik enkel een Quaife bak besteld met 4.85 eindverhouding ism een setje Proflex(enkel voor) Volgend jaar is het de bedoeling dan dat er een hele dikke 16v in komt. Als ik niet teveel koprollen maak :jerry
Nee die 'dikke' 16v is niet doorgegaan. Voor dit jaar heb ik enkel een Quaife bak besteld met 4.85 eindverhouding ism een setje Proflex(enkel voor) Volgend jaar is het de bedoeling dan dat er een hele dikke 16v in komt. Als ik niet teveel koprollen maak :jerry
S stoppelflieger Post best veel 22 mei 2011 #34 Die xe ligt nu als het goed is in een a corsa voor op het circuit :thumb Heb je een klauwbak besteld yves of een synchro? Als je een synchro hebt besteld blijf dan wel rond de 200pk... Die xe die ik had staan at die bakken als ontbijt en een klauwbak voor de lunch :ass Succes met de wederopbouw,ziet er netjes uit!
Die xe ligt nu als het goed is in een a corsa voor op het circuit :thumb Heb je een klauwbak besteld yves of een synchro? Als je een synchro hebt besteld blijf dan wel rond de 200pk... Die xe die ik had staan at die bakken als ontbijt en een klauwbak voor de lunch :ass Succes met de wederopbouw,ziet er netjes uit!
S stoppelflieger Post best veel 22 mei 2011 #35 Die xe ligt nu als het goed is in een a corsa voor op het circuit :thumb Heb je een klauwbak besteld yves of een synchro? Als je een synchro hebt besteld blijf dan wel rond de 200pk... Die xe die ik had staan at die bakken als ontbijt en een klauwbak voor de lunch :ass Succes met de wederopbouw,ziet er netjes uit!
Die xe ligt nu als het goed is in een a corsa voor op het circuit :thumb Heb je een klauwbak besteld yves of een synchro? Als je een synchro hebt besteld blijf dan wel rond de 200pk... Die xe die ik had staan at die bakken als ontbijt en een klauwbak voor de lunch :ass Succes met de wederopbouw,ziet er netjes uit!
S .Stoffel. Komt hier geregeld 11 jun 2011 #38 @yves475 wrote:@.:Stoffel:. wrote:ziet er weer heel anders uit dan toen je hem bij ons kwam halen verkoop je hem niet terug? :jerry Dacht dat je me er nog eentje ging brengen :hmmz ja je moet nog maar eens langskomen dan regelen we wel wat en je weet met wat je moet komen als het zonnig is :vertag :jerry
@yves475 wrote:@.:Stoffel:. wrote:ziet er weer heel anders uit dan toen je hem bij ons kwam halen verkoop je hem niet terug? :jerry Dacht dat je me er nog eentje ging brengen :hmmz ja je moet nog maar eens langskomen dan regelen we wel wat en je weet met wat je moet komen als het zonnig is :vertag :jerry
S .Stoffel. Komt hier geregeld 11 jun 2011 #39 @yves475 wrote:@.:Stoffel:. wrote:ziet er weer heel anders uit dan toen je hem bij ons kwam halen verkoop je hem niet terug? :jerry Dacht dat je me er nog eentje ging brengen :hmmz ja je moet nog maar eens langskomen dan regelen we wel wat en je weet met wat je moet komen als het zonnig is :vertag :jerry
@yves475 wrote:@.:Stoffel:. wrote:ziet er weer heel anders uit dan toen je hem bij ons kwam halen verkoop je hem niet terug? :jerry Dacht dat je me er nog eentje ging brengen :hmmz ja je moet nog maar eens langskomen dan regelen we wel wat en je weet met wat je moet komen als het zonnig is :vertag :jerry
Y yves475 Komt weleens kijken 5 jul 2011 #40 vorig weekend eerste wedstrijd geweest, weliswaar nog niet met de Kadett maar met de Corsa die ik tussendoor nog voor mijn vrouwke heb gemaakt. " onclick="window.open(this.href);return false; reeks 1 " onclick="window.open(this.href);return false; reeks 2 " onclick="window.open(this.href);return false; reeks 3 " onclick="window.open(this.href);return false; a-finale
vorig weekend eerste wedstrijd geweest, weliswaar nog niet met de Kadett maar met de Corsa die ik tussendoor nog voor mijn vrouwke heb gemaakt. " onclick="window.open(this.href);return false; reeks 1 " onclick="window.open(this.href);return false; reeks 2 " onclick="window.open(this.href);return false; reeks 3 " onclick="window.open(this.href);return false; a-finale