Nieuwe Grandland MY 2025

"recentelijk nog geweest".................... toch zeker niet naar de dokter. Neem eens een hersenscan

Hhohohoohoohho, mannekes, lang geleden dat ik nog zo goed met iemand kon lachen. Echt gieren hier. Mijn lach verdwijnt niet.

Flapdrolfloki is me er eentje.

Komaan, alle andere deelnemers (?????????????), terug naar de grandland nu. Dat is hier toch wel het grandlandforumpje toch ?

Flokiflap vergist zich dus weer

wil je nog eens antwoorden onder uw Quandor profiel, Floppi ? Ik mis dat eigenlijk wel een beetje. Wil je jezelf ook nog even "liken" ook. Het kan uw ego strelen...

geef jezelf nog eens een duimpje Flippo. Dan kan je weer optelsommen gaan maken?

En nu de grandland terug aub

jij niet meer reageren op berichtjes ?? Ten eerste je start het gezever . Ten tweede je spartelt altijd maar verder als een verloren vis op het droge met onzinnige verhalen en opmerkingen.

Euh : de grandland nu..........

Nadeeltje KAN zijn:

je kan de letters grandland niet meer verwijderen. Heel jammer wanneer je over een falende voiture zou beschikken. Moet je tot je grote schaamte blijven rondrijden met grandramp op je koffer

Je rijd -> je rijdt bedoel je denk ik? Wappie2: stam + t.

Wie heeft er recentelijk inhoudelijk in topics als het storingenprobleem en het ontkoppelen van de laadkabel (oplossend) gereageerd?

Niet de Wappies, die vonden het alleen maar erg en / of herkenden het.

Wie begon er recentelijk over een verlengkabel te roeptoeteren, daar waar het woord verlengkabel nog niet was genoemd?

Idd. Een Wappie.

Terug
Naar boven