Nieuwe Grandland MY 2025

Ja hoor, de 62.500 politiemensen in Nederland zijn transgenders, vást wel.

Zie linkje mbt de best verkochte phev suv.

Verder geen commentaar nodig.

Trouwens: jij vind uit jouw bericht moet zijn: jij vindt. Nederlandse grammatica / spelling is soms moeilijk toch?

Nee, dat was slechts aan het eind, marginaal dus en daarnaast, whatever?

Of is het noodzakelijk dat ik je de betekenis van het woord 'marginaal' uitleg? Roep maar.

deze kerel zit zelfs vastgekluisterd in zijn versleten sofa op reacties te wachten Wat een levende grap is deze kerel

Maar terug naar de Europees best verkopende Phev Suv in iig de 1e eerste helft van 2023, dat was en is toch écht de FORD KUGA !!!

": Volvo XC40
De Volvo XC40 heeft in de tijd dat hij in Nederland te leasen is ook diverse keren bovenaan de lijst van bestverkochte auto’s van Nederland gestaan. Wat ons betreft is dit ook terecht, want met zijn tijdloze SUV design en moderne Google infotainment is de XC40 voor veel leaserijders een goede keuze. De krachtige elektrische variant XC40 Recharge met 408 pk maakt het helemaal af! In 2023 is de XC40 totaal 8.323 keer verkocht."

even geciteerd uit een linkje hierboven geplaatst.

Deze neutrale personen vinden het zelfs terecht dat de xc40 bovenaan de lijst staat. Kan niks mis mee zijn toch ? Floki/Quandor ? Waar staat de uwe of die andere....

Ik zet dit hier niet om de xc40 op te hemelen maar om aan te tonen wat anderen ervan vinden

Je / jij / zij (enkelvoud) / u is ALTIJD stam + T.

Google er eens op.

Bijlessen zijn niet zo kostbaar.

Dag Floki

de uitleg van marginaal uitleggen???? Die kent iedereen toch wel ? Dat is Floki/Quandor

Ja jongen, steek het nu maar op het toetsenbord.... jij gekke leugenaar. Kijk eens na in het verleden. Liegen, schrijfvauten die ik je niet kwalijk neem gezien uw achtergrond, gespleten persoonlijkheid die zich uit in verschillende profielen. Je ging af als een gieter en zal blijven afgaan...

Je viel door de mand jongen. Spartel maar nog wat rond.

Hoe is het nog met uw hond ? Dat was hier toch ook groot nieuws ???

Ik kreeg net van 5 van mijn 8 aliassen op mijn donder, of ik maar niet meer wil reageren op zielige mannetjes die allerlei berichtjes schrijven ZONDER mensen van zinvolle informatie te voorzien

Terug
Naar boven