B Baas J. Hoort bij de inboedel 26 aug 2009 #1 Powerrohr + geoptimaliseerd aanzuigstuk! Nu wachten op de HKS dumpvalve... en nog 2 silicone slangen om de Z22SE luchtbox te kunnen monteren! 70mm voorkatvervanger inmiddels ook binnen! :agent
Powerrohr + geoptimaliseerd aanzuigstuk! Nu wachten op de HKS dumpvalve... en nog 2 silicone slangen om de Z22SE luchtbox te kunnen monteren! 70mm voorkatvervanger inmiddels ook binnen! :agent
C Calibrainpower Komt weleens kijken 27 aug 2009 #5 Ik heb je auto met je vers ingebouwde motor staan bekijken in Zeeland laatst, ziet er super uit!! Keurig netjes gedaan allemaal. :wors:wors
Ik heb je auto met je vers ingebouwde motor staan bekijken in Zeeland laatst, ziet er super uit!! Keurig netjes gedaan allemaal. :wors:wors
B Baas J. Hoort bij de inboedel 27 aug 2009 #7 Die hoes was veel te klein.... dit is de grootste accu die erin kon (van een Astra Diesel)
C city77 Post best veel 28 aug 2009 #9 ziet er netjes uit, alleen die accu is bijna zo groot als je motor :jerry:jerry:jerry
1 16VCalibra Loopt hier de deur plat 29 aug 2009 #11 origineel gepost door Astra-sjezer Mooi! Waar heb je dat aanzuigstuk vandaan? van bij een stofzuigerwinkel :jerry
origineel gepost door Astra-sjezer Mooi! Waar heb je dat aanzuigstuk vandaan? van bij een stofzuigerwinkel :jerry
B Baas J. Hoort bij de inboedel 30 aug 2009 #12 LOL.... nee komt uit Hongarije.... heeft ook gelijk een mooie dv aansluiting!
O opelfreakmartin Komt weleens kijken 30 aug 2009 #13 hey man jij blijft ook maar bezig zeg ziet er wel top mooi spul
D DEEF Komt hier geregeld 6 sep 2009 #15 dat ziet dr al veelbelovend uit.:wors.alleen zou ik wel dat doorzichtige slangetje vervangen door een silicone,smelt dit niet???
dat ziet dr al veelbelovend uit.:wors.alleen zou ik wel dat doorzichtige slangetje vervangen door een silicone,smelt dit niet???
T TonSR Loopt hier de deur plat 6 sep 2009 #16 mischien domme vraag,maar wat is dat doorzichtige geval????? vgr tonsr.
B Baas J. Hoort bij de inboedel 6 sep 2009 #17 Das alleen ff dat ik geen valse lucht trek! HKS is nog niet binnen!
S sincere107 Komt weleens kijken 20 sep 2009 #18 voel je nog een beetje verschil met die top hat/plenum en direct air? ben van plan om een hele pakket aan te schaffen.
voel je nog een beetje verschil met die top hat/plenum en direct air? ben van plan om een hele pakket aan te schaffen.
B Baas J. Hoort bij de inboedel 22 sep 2009 #19 Hmm kan niet zeggen dat ik r uber veel van merk eigenlijk...