G Ghanz Forumbewoner 9 sep 2013 #161 echt ?? heb ze niet gezien joh. whahahaha toch niet die op het plein voor de schuur he.... :wub
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 16 nov 2013 #164 nog effe een fotootje van het stoere kontje ga binnenkort beginnen met de moterruimte en kofferbak moet nog effe gepoten worden
nog effe een fotootje van het stoere kontje ga binnenkort beginnen met de moterruimte en kofferbak moet nog effe gepoten worden
F Fearless Forumbewoner 16 nov 2013 #165 Ik vind hem gaaf! Goeie wieltjes, dubbele koplampen en mooi die achterkant zo. Helemaal origineel hoeft van mij niet, dit is het mooiste. :thumbup
Ik vind hem gaaf! Goeie wieltjes, dubbele koplampen en mooi die achterkant zo. Helemaal origineel hoeft van mij niet, dit is het mooiste. :thumbup
H HOT ROD Post best veel 19 dec 2013 #168 Mooie Rekord geworden. De ronde koplampen en achterlichten komen mooi uit evenals het wit trouwens. Zo zie je maar, niet origineel kan zeker zo mooi zijn dan er een grijze muis van maken. Die van mij (Commodore) is al vanaf '84 niet meer origineel, maar wel van mij dus niemand hoeft zich daar druk over te maken. Btw, spoilertje toch maar gekocht, ziet er zo origineel uit?
Mooie Rekord geworden. De ronde koplampen en achterlichten komen mooi uit evenals het wit trouwens. Zo zie je maar, niet origineel kan zeker zo mooi zijn dan er een grijze muis van maken. Die van mij (Commodore) is al vanaf '84 niet meer origineel, maar wel van mij dus niemand hoeft zich daar druk over te maken. Btw, spoilertje toch maar gekocht, ziet er zo origineel uit?
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 20 feb 2014 #169 ja spoilertje vond ik toevallig bij iemand daar heb ik ook de koplampen vandaan met het spoilertje komt ie er nog iets lager er uit te zien :thumb
ja spoilertje vond ik toevallig bij iemand daar heb ik ook de koplampen vandaan met het spoilertje komt ie er nog iets lager er uit te zien :thumb
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 20 feb 2014 #170 hier nog effe fotootje van hoe die er nu bij staat heb er ook nog een stel sportspiegels op gezet vond ik mooier
hier nog effe fotootje van hoe die er nu bij staat heb er ook nog een stel sportspiegels op gezet vond ik mooier
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 20 feb 2014 #171 precies zoals ik m zou willen in dezelfde kleur en al :wub :wub
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 20 feb 2014 #172 is wel te koop hoor heb eventueel een ander project in m,n hoofd
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 20 feb 2014 #173 haha zo rijk ben ik helaas niet zit al een tydje in de ziektewet helaas ... en t liefst doe ik t zelf bouwen maar wat een bak ! :wub top werk !
haha zo rijk ben ik helaas niet zit al een tydje in de ziektewet helaas ... en t liefst doe ik t zelf bouwen maar wat een bak ! :wub top werk !