[rquote=1867591&tid=142587&author=OPCdriver]Die bougies zijn "gewoon" duur , stage I zou je nog wel met org. kunnen.
Reed zelf stage III met standaard!!??:hmmz
Bosch versie wordt over het algemeen geprefereerd boven de NGK versie. [/rquote]
Dat hoor ik meer, maar bij mij gaan ze elke keer kapot.
Nieuwe erin en hij loopt weer als een trein.
Daarom nu voor de Bosch gekozen.
Als ze eruit komen zien ze er ook goed uit, qua kleur, loopt ie ook niet te arm of iets dergelijks.