Ben ook een van de "nog geen rijbewijs boys" moet ik eerlijk zeggen :thumbdown .
Heb me hier op het forum behoorlijk verdiept in de Corsa, maar ook van andere types een boel geleerd.
Ben nu aardig opel-fan/freak, en ken de problemen, maar ik weet ook de vele problemen van Volkswagen.
Als er weer zo'n gast met zijn Veewagen (golf 4, polo 6n2) komt zeuren over roest,
Zeg ik altijd: liever gelast dan geleased, en liever elk jaar een stukkie lassen, dan een andere versnellingsbak.
Toch zijn er nog steeds mensen die graag voor de golf 4 of de polo 6n2 gaan, omdat dat coel is.
Opel is maar saai en traag volgens hen, maar met je 1.4 16v VW Polo wordt je wel zoekgereden door een c16nz'je in een B.
De golf 4 1.6 16v wint het wel van onze Swing, maar door het hoge gewicht moeten ze toch flink aanpoten met hun ruim 25pk meer.
Wel moet ik zeggen dat ik VW zeker geen lelijke auto's vind.
M'n pa heeft een golf 5 GTI, heerlijke wagen.
Hij heeft verschillende VW's gehad, Golfjes 3 1800, en een Golf 4 2liter, dat gaat ook mooi.
Krijg zo af en toe de vraag waarom ik geen Polo of Golf heb gekocht, maar wij allebei zo met die Corsa's in de weer zijn.
Ik heb daar opzich niet echt een antwoord op, maar vind het wel grappig dat het toch opvalt dat wij geen Vee-W hebben, maar een Opel.
Wij horen niet bij de VW-massa, maar wij rijden lekker Opel, en ik ben bang dat ik dat blijf doen :thumb