NAP

chieltjuh

Post veel
Beste,

Heb zelf mijn twijfels bij het NAP keurmerk,

Hoe werk zoiets en hoe controleren ze dat?

Heb wel eens gehoord dat nap alleen aanduid dat km stand aannemelijk is.

Valt zoiets niet makkelijk te omzeilen als je telkens voor je apk keuring je km stand terug draaid?

Of gaan ze dit merken qua km stand en slijtage?

Geen verdere rare plannen maar vroeg me gwn af hoe betrouwbaar dat hele NAP gebeuren is:)

@Mr.F wrote:Komt dat serieus te vervallen ja?

Nou de kilometerregistratie komt niet ter vervallen. Het wordt door een andere instantie over genomen.

@Mr.F wrote:Komt dat serieus te vervallen ja?

Nou de kilometerregistratie komt niet ter vervallen. Het wordt door een andere instantie over genomen.

JA zo zou je dus ipv 40k int jaar op de 20k uitkunnen komen:P:)

en alsnog netjes een nap hebben met het dubbele aantal km op de teller:P

@ iquick hahah dat was niet mijn bedoeling maar doe wat je niet laten kan.

Maar dus eigenlijk zegt zoon nap alleen dat het aannemelijk is dat de km teller klopt, maar tis niet waterdicht:)

JA zo zou je dus ipv 40k int jaar op de 20k uitkunnen komen:P:)

en alsnog netjes een nap hebben met het dubbele aantal km op de teller:P

@ iquick hahah dat was niet mijn bedoeling maar doe wat je niet laten kan.

Maar dus eigenlijk zegt zoon nap alleen dat het aannemelijk is dat de km teller klopt, maar tis niet waterdicht:)

km standen zeggen (mij iig) sowieso weinig. :) moet je je echt niet blind op staren.

heb altijd autos gehad met tonnen op de teller en die zijn noot weggegaan om de motor of slijtdelen ;)

km standen zeggen (mij iig) sowieso weinig. :) moet je je echt niet blind op staren.

heb altijd autos gehad met tonnen op de teller en die zijn noot weggegaan om de motor of slijtdelen ;)

Hahah is bijna een waterdicht plan todat je ineens een ongeluk maakt met 20k meer op je teller dan dat je bij de verzekering hebt aangegeven en je zelf niet in staat ben om hem terug te draaien. hahah

Hahah is bijna een waterdicht plan todat je ineens een ongeluk maakt met 20k meer op je teller dan dat je bij de verzekering hebt aangegeven en je zelf niet in staat ben om hem terug te draaien. hahah

gewoon ieder jaar een andere teller derin en apk stations rdw en verz maatschappij helemaal gek maken, kan jou ut schelen

;)

gewoon ieder jaar een andere teller derin en apk stations rdw en verz maatschappij helemaal gek maken, kan jou ut schelen

;)

Dus hier wordt een beetje tussen de regels door terugdraaien gepromoot ;)

En wat als je er een andere teller in moet zetten wegens defect ?

Met (oldtimer)verzekering zou ik iig wel oppassen, vriend van mij had schade en zat 10k over de stand heen die in de voorwaarden stond mbt oldtimerverzekering (vaak max 7500, 10.000, of soms 12.500 km per jaar)

hij kreeg geen cent uitbetaald

Dus hier wordt een beetje tussen de regels door terugdraaien gepromoot ;)

En wat als je er een andere teller in moet zetten wegens defect ?

Met (oldtimer)verzekering zou ik iig wel oppassen, vriend van mij had schade en zat 10k over de stand heen die in de voorwaarden stond mbt oldtimerverzekering (vaak max 7500, 10.000, of soms 12.500 km per jaar)

hij kreeg geen cent uitbetaald

NAP= Is inderdaad een controle of de KM stand die de eigenaar vermeld enigsinds klopt. Mijn auto staat NAP controle Oke. Dit komt

volgens mij alleen maar omdat je tijdens A.P.K en reparaties je KM stand woord ingevoerd in het system waardoor NAP kan

controleren of de huidige KM stand kan kloppen. Waterdicht is het niet maar wel een meer zekerheid dan zonder NAP.

Terug
Naar boven