W Wilma Komt weleens kijken 9 okt 2011 #81 Wij vertrekken over een uurtje met het eerste groepje die kant op
L leocabrio Komt weleens kijken 8 okt 2011 #82 ik ben ook aanwezig met de astra station :jerry :jerry
H H_essel Komt weleens kijken 8 okt 2011 #83 Helaas niet aanwezig met de astra Coupe. Staat binnen in de Loods. Voor verbouwing
A a-manta-turbo Post best veel 8 okt 2011 #84 ook aanwezig niet met de manta maar een keertje met de zaf
N Nova_C20xe Komt hier geregeld 8 okt 2011 #85 Ik ben dr ook, maar niet met de C, ook niet met mijn A.. Maar met de TR die tekoop staat!!
J js 400 Komt hier geregeld 9 okt 2011 #86 een groot deel is overdekt,dus voor een spatje regen hoef je niet bang te zijn !!!!!!!!!!!!!
L leocabrio Komt weleens kijken 8 okt 2011 #87 ik ben ook aanwezig met de astra station :jerry :jerry
P Piele Komt hier geregeld 9 okt 2011 #88 Ik ben er iig niet bij dit jaar! Sta ik vanaf 4 uur tot nu met pech met een... Wait for it... Daewoo tacuma!!!! Nog een reden om Opel te blijven rijden.... Veel plezier jongs!! Verwacht weer veel picaas!!!
Ik ben er iig niet bij dit jaar! Sta ik vanaf 4 uur tot nu met pech met een... Wait for it... Daewoo tacuma!!!! Nog een reden om Opel te blijven rijden.... Veel plezier jongs!! Verwacht weer veel picaas!!!
A a-manta-turbo Post best veel 8 okt 2011 #89 ook aanwezig niet met de manta maar een keertje met de zaf
2 2000 Hoort bij de inboedel 9 okt 2011 #90 Ik zou graag gaan, maar trapte 2 dagen terug door de koppeling heen, dus gaat niet lukken.
J js 400 Komt hier geregeld 9 okt 2011 #91 een groot deel is overdekt,dus voor een spatje regen hoef je niet bang te zijn !!!!!!!!!!!!!
P Piele Komt hier geregeld 9 okt 2011 #92 Ik ben er iig niet bij dit jaar! Sta ik vanaf 4 uur tot nu met pech met een... Wait for it... Daewoo tacuma!!!! Nog een reden om Opel te blijven rijden.... Veel plezier jongs!! Verwacht weer veel picaas!!!
Ik ben er iig niet bij dit jaar! Sta ik vanaf 4 uur tot nu met pech met een... Wait for it... Daewoo tacuma!!!! Nog een reden om Opel te blijven rijden.... Veel plezier jongs!! Verwacht weer veel picaas!!!
J js 400 Komt hier geregeld 9 okt 2011 #93 de dvd van sevenum 2011 is hier nu te koop !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
2 2000 Hoort bij de inboedel 9 okt 2011 #94 Ik zou graag gaan, maar trapte 2 dagen terug door de koppeling heen, dus gaat niet lukken.
T thething Komt weleens kijken 10 okt 2011 #95 heb wel een paar foto's gemaakt maar deze keer echt maar een paar en een speciale voor....deep-purple =D>
heb wel een paar foto's gemaakt maar deze keer echt maar een paar en een speciale voor....deep-purple =D>
F funkycorsa Post best veel 10 okt 2011 #96 :wtf :wub :wub ik ben er maar 1 uurtje geweest maar toch een mooie foto van me corsa :thumbup :thumbup :thumbup
:wtf :wub :wub ik ben er maar 1 uurtje geweest maar toch een mooie foto van me corsa :thumbup :thumbup :thumbup
J js 400 Komt hier geregeld 9 okt 2011 #97 de dvd van sevenum 2011 is hier nu te koop !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
T thething Komt weleens kijken 10 okt 2011 #99 heb wel een paar foto's gemaakt maar deze keer echt maar een paar en een speciale voor....deep-purple =D>
heb wel een paar foto's gemaakt maar deze keer echt maar een paar en een speciale voor....deep-purple =D>
S Stender Hoort bij de inboedel 10 okt 2011 #100 Dit keer de auto thuis gelaten maar wederom een leuke meeting. Weer was niet perfect maar er was gelukkig een stuk overdekt. Misschien dat ik van de week een paar foto´s bewerk en upload als ik tijd heb.
Dit keer de auto thuis gelaten maar wederom een leuke meeting. Weer was niet perfect maar er was gelukkig een stuk overdekt. Misschien dat ik van de week een paar foto´s bewerk en upload als ik tijd heb.