E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 26 mei 2011 #22 denk dat je zulke dingen beter kan vragen via u2u. Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 26 mei 2011 #23 denk dat je zulke dingen beter kan vragen via u2u. Erwin
D Dominic Loopt hier de deur plat 26 mei 2011 #24 Zwartwerken? wat is dat? Maar ik werk af en toe wel eens voor me eigen
D Dominic Loopt hier de deur plat 26 mei 2011 #25 Zwartwerken? wat is dat? Maar ik werk af en toe wel eens voor me eigen
Y YourivdAar Komt weleens kijken 26 mei 2011 #28 Ziet er goed uit man! Wat denk je dat een tigra kost? Matzwarte folie? En dan de hele auto?
Y YourivdAar Komt weleens kijken 26 mei 2011 #29 Ziet er goed uit man! Wat denk je dat een tigra kost? Matzwarte folie? En dan de hele auto?
D Dominic Loopt hier de deur plat 26 mei 2011 #30 Duur grapje hoor als dat laat doen.. (1500,-/2000,-) wel extreem vet mat grijs trouwens nu ook helemaal hot
Duur grapje hoor als dat laat doen.. (1500,-/2000,-) wel extreem vet mat grijs trouwens nu ook helemaal hot
D Dominic Loopt hier de deur plat 26 mei 2011 #31 Duur grapje hoor als dat laat doen.. (1500,-/2000,-) wel extreem vet mat grijs trouwens nu ook helemaal hot
Duur grapje hoor als dat laat doen.. (1500,-/2000,-) wel extreem vet mat grijs trouwens nu ook helemaal hot
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 26 mei 2011 #32 en wat kost het om het gewoon te spuiten.. juist ja ongeveer hetzelfde
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 26 mei 2011 #33 en wat kost het om het gewoon te spuiten.. juist ja ongeveer hetzelfde
D Dominic Loopt hier de deur plat 27 mei 2011 #34 precies.. enige voordeel is dat als je je orginele kleur terug wil geen geld kost ook een voordeel is dat je lak in de staat blijft waaronder ie is geplakt (nieuw blijft dus nieuw) en geen last van steenslag! dat zijn al meerdere voordelen king: (en mat spuiten doet geen 1 spuiter graag...)
precies.. enige voordeel is dat als je je orginele kleur terug wil geen geld kost ook een voordeel is dat je lak in de staat blijft waaronder ie is geplakt (nieuw blijft dus nieuw) en geen last van steenslag! dat zijn al meerdere voordelen king: (en mat spuiten doet geen 1 spuiter graag...)
D Dominic Loopt hier de deur plat 27 mei 2011 #35 precies.. enige voordeel is dat als je je orginele kleur terug wil geen geld kost ook een voordeel is dat je lak in de staat blijft waaronder ie is geplakt (nieuw blijft dus nieuw) en geen last van steenslag! dat zijn al meerdere voordelen king: (en mat spuiten doet geen 1 spuiter graag...)
precies.. enige voordeel is dat als je je orginele kleur terug wil geen geld kost ook een voordeel is dat je lak in de staat blijft waaronder ie is geplakt (nieuw blijft dus nieuw) en geen last van steenslag! dat zijn al meerdere voordelen king: (en mat spuiten doet geen 1 spuiter graag...)
Y YourivdAar Komt weleens kijken 27 mei 2011 #38 Dat ziet er super dik uit man! Wel een duur grapje misschien als ik de loterij win! Haha!
Y YourivdAar Komt weleens kijken 27 mei 2011 #39 Dat ziet er super dik uit man! Wel een duur grapje misschien als ik de loterij win! Haha!
F funkycorsa Post best veel 27 mei 2011 #40 hoe zit het nou eigenlijk als je de deur of motorkap open hebt? die heeft nog de ori kleur dan toch? en spuiten voor 1500 - 2000? waar?
hoe zit het nou eigenlijk als je de deur of motorkap open hebt? die heeft nog de ori kleur dan toch? en spuiten voor 1500 - 2000? waar?