O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 9 okt 2011 #2 deze is zowieso zelf gebouwd aan de verbreding te zien enzo volgens mij is d verbreding zelfs van een kadett E
deze is zowieso zelf gebouwd aan de verbreding te zien enzo volgens mij is d verbreding zelfs van een kadett E
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 9 okt 2011 #3 deze is zowieso zelf gebouwd aan de verbreding te zien enzo volgens mij is d verbreding zelfs van een kadett E
deze is zowieso zelf gebouwd aan de verbreding te zien enzo volgens mij is d verbreding zelfs van een kadett E
C carlover Komt hier geregeld 9 okt 2011 #4 corsaracer wrote: :kewlpics meer foto's yes please........... :kewlpics
C carlover Komt hier geregeld 9 okt 2011 #5 corsaracer wrote: :kewlpics meer foto's yes please........... :kewlpics
T trashmetal Forumbewoner 8 okt 2011 #8 Hele gave corsa zelf omgebouwd naar irmscher cabrio of issie "origineel"?? alleen wat is dat toch met dat wit tegenwoordig had em in het zwart gaver gevonden des al niet te min een gave bak :thumbup Gr Mario
Hele gave corsa zelf omgebouwd naar irmscher cabrio of issie "origineel"?? alleen wat is dat toch met dat wit tegenwoordig had em in het zwart gaver gevonden des al niet te min een gave bak :thumbup Gr Mario
T trashmetal Forumbewoner 8 okt 2011 #9 Hele gave corsa zelf omgebouwd naar irmscher cabrio of issie "origineel"?? alleen wat is dat toch met dat wit tegenwoordig had em in het zwart gaver gevonden des al niet te min een gave bak :thumbup Gr Mario
Hele gave corsa zelf omgebouwd naar irmscher cabrio of issie "origineel"?? alleen wat is dat toch met dat wit tegenwoordig had em in het zwart gaver gevonden des al niet te min een gave bak :thumbup Gr Mario