Motor in noodloop

Moet een gaspedaal eigenlijk ook opnieuw ingeleerd worden? want ik heb hem er namelijk gewoon zo ingezet.
 
vanavond de stekker van de ECU gecheckt, gasklep volledig schoon gemaakt maar wederom geen resultaat.
 
vanavond de stekker van de ECU gecheckt, gasklep volledig schoon gemaakt maar wederom geen resultaat.
 
Terug
Naar boven