S Spacejam Hoort bij de inboedel 14 jul 2011 #21 Moet een gaspedaal eigenlijk ook opnieuw ingeleerd worden? want ik heb hem er namelijk gewoon zo ingezet.
Moet een gaspedaal eigenlijk ook opnieuw ingeleerd worden? want ik heb hem er namelijk gewoon zo ingezet.
S Spacejam Hoort bij de inboedel 14 jul 2011 #22 vanavond de stekker van de ECU gecheckt, gasklep volledig schoon gemaakt maar wederom geen resultaat.
vanavond de stekker van de ECU gecheckt, gasklep volledig schoon gemaakt maar wederom geen resultaat.
S Spacejam Hoort bij de inboedel 14 jul 2011 #23 vanavond de stekker van de ECU gecheckt, gasklep volledig schoon gemaakt maar wederom geen resultaat.
vanavond de stekker van de ECU gecheckt, gasklep volledig schoon gemaakt maar wederom geen resultaat.
wim-v6 Forumbewoner 15 jul 2011 #24 je zou m eens kunnen laten calibreren, ze raken wel eens van slag. Willem
wim-v6 Forumbewoner 15 jul 2011 #25 je zou m eens kunnen laten calibreren, ze raken wel eens van slag. Willem