Ik kan alles tanken in deze motor,deze is een lage compressie die op 91 octaan nog moet probleemloos moet lopen,maar ik moet nu minimaal 95 tanken omdat de onsteking bij de de chip tuning iets verzet it,want meer is het niet injector tijd iets langer openen en onsteking wat vervroegen.(en in dit geval ook de bak wat agressiever laten schakelen bij hogere toerentallen in de power modus)
Deze motor zou ik wel een knocksensor op kunnen schroeven en een chip derin duwen die de knock sensor herkent maar das niet nodig alles boven de 95 octaan en 95 zelf is goed voor deze dorstige jonge der is al een kwart uit de tank since vrijdag van het hier achteraf door wat zandwegen rijden stationair lopen,hahah maar ik wel vaak een glimlach op mijn gezicht als ik het gas in druk.
Als ik rustig rij met deze 195 banden en rustig schat ik 10-15km en ik druk opeens het gas is beginnen de wielen op droog asfalt door te slippen,dit heb ik nog nooit met een C30SE meegemaakt,maar ik raad iedereen deze ombouw af,puur vanwege het kosten oogpunt als ik het nog 1x had moeten doen was de hele Commodore hier op aan gekomen,want dit koste me meer als heel de auto hier op de weg krijgen schat ik....De C30SE is een veel beter alternatief kwa power en verbruik en kosten,dit heeft wel meer ballen maar de euro meter loopt 5x zo hard als bij c30SE ombouw wat bijna allemaal plug and play is op de dynamo en vliegwiel en uitlaat na..............Van dit ding paste der niks gemakkelijk....