Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Simpele vraag, maar vandaag geen tijd gehad om bij een garage te vragen, moet de achterklep open kunnen voor de APK, of is dit geen afkeur, Corsa B van 2000.. ?
Die van mij is het slot van strakgezet en de popper werkt voor geen ene meter..
Bij de rdw vroeg die man nog wel of de klep open kon...
Mijn plopper werkt super hoor!......Ik heb gewoon zon ding die daar voor bedoelt is. Niet zon cv-trekker....maar zon ronde met 2 stekker aansluitingen en een kabeltje.
KLIK en open....:thumbup
ik moet voor de apk altijd wel kijken of die klep goed sluit.......volgens mij moet ie ook open kunnen hoor..
mazzel kan je altijd hebben, maar hij moet open kunnen. niet alleen om te kijken of hij open gaat, maar ook kijken of hij nog vast zit aan de carroserie en of er niet stiekem een gas tank in zit.
Denk dat als die het geluid van mijn audio hoort, hij wel weet dat er al geen gastank meer bij past haha..
origineel gepost door siegersma31
mazzel kan je altijd hebben, maar hij moet open kunnen. niet alleen om te kijken of hij open gaat, maar ook kijken of hij nog vast zit aan de carroserie en of er niet stiekem een gas tank in zit.