Jammer dat je zo onnodig offtopic met modder gaat gooien in een topic. Ik hoef helemaal niet de meeste posts te halen, daar kijk ik niet eens naar. Ik vind het gewoon leuk om mensen te helpen, in tegenstelling tot jij, je gaat altijd offtopic. Daarnaast ben je ook nog 's altijd arrogant en onvriendelijk in je posts. Net als hierboven trouwens, want het is nergens voor nodig dat je zulke dingen post!
Ik rijd regelmatig in Willemstad (aan het Hollands Diep). Daar heb je inderdaad in deze tijd van het jaar gewoon nul zicht 's nachts (en ik rijd er zo'n drie keer per week 's nachts). Je woont blijkbaar niet op het platteland in de buurt van water, dan had je het wel kunnen bevestigen. Voor het duiken rijd ik regelmatig in Zeeland (erg laat in de avond of erg vroeg in de ochtend) en daar zie je soms ook maar een paar meter vooruit.
En prima dat dat wegennet zoveel verandert, ik heb er geen last van (en zeker geen 15 tot 20% per jaar), hooguit eens een kruising die verandert in een rotonde. Ik rijd ongeveer 25.000 km per jaar en m'n satnav heeft nog nooit een weg gemist o.i.d. En nee, ik ben niet zo'n persoon die 'm iedere week update ofzo.
Als je ook maar een beetje fatsoen had gehad, had je je mening trouwens per pm gedaan. Erg jammer dat je dit zo oplost.
Edit: ik zie dat je (waltwalt500) het vaker aan de stok hebt met forumleden waarbij je scheldt, offtopic gaat, bijdehant doet, arrogant en onvriendelijk bent tegen graag geziene forumleden die hier al heel wat langer zijn dan jij. Je zult jezelf wel een flinke jongen vinden, zo anoniem op het forum. Je kunt daar gewoon mee stoppen, maar ik hoop eigenlijk (tegen beter weten in) dat je gewoon stopt op dit forum.