Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[rquote=1828494&tid=139154&author=-BlendjuH-][rquote=1827266&tid=139154&author=sjouke][rquote=1826639&tid=139154&author=-BlendjuH-]Nou succes jongen
Is het misschien toch zover ?
Hahahaha ,
Dan moeten we gauw iets af spreken
Maar er mogen alleen nog maar btjes voor de deur staan
Tenzij je een Fries bent [/rquote]
niks tegen Friezen hoop ik? :swear
@ silverspeed: je weet het he ... wie A zegt moet ook ... nus ... uhm B zeggen :angel[/rquote]
Nee , vandaar de uitzondering friezen MOGEN hier JUIST komen met een A [/rquote]
nah lekker dan word mijn A gelijk verbannen als ik nadenk over een B
nu is het niet meer misschien maar zeker dat ik de vectra over ga nemen van mijn pa. volgende week zondag is de vectra voor het eerst in het echie te bewonderen. Zal zondag even wat foto's maken als ik eraan denk
[rquote=1828494&tid=139154&author=-BlendjuH-][rquote=1827266&tid=139154&author=sjouke][rquote=1826639&tid=139154&author=-BlendjuH-]Nou succes jongen
Is het misschien toch zover ?
Hahahaha ,
Dan moeten we gauw iets af spreken
Maar er mogen alleen nog maar btjes voor de deur staan
Tenzij je een Fries bent [/rquote]
niks tegen Friezen hoop ik? :swear
@ silverspeed: je weet het he ... wie A zegt moet ook ... nus ... uhm B zeggen :angel[/rquote]
Nee , vandaar de uitzondering friezen MOGEN hier JUIST komen met een A [/rquote]
nah lekker dan word mijn A gelijk verbannen als ik nadenk over een B
nu is het niet meer misschien maar zeker dat ik de vectra over ga nemen van mijn pa. volgende week zondag is de vectra voor het eerst in het echie te bewonderen. Zal zondag even wat foto's maken als ik eraan denk