HOOGTE:
de tieg in nu totaal 2cm voor en achter 2cm gezakt en staat echt vet.
vandaag is de achterkant nog een cm gezakt en is nu prima.
kan gewoon de drempels nemen alleen de extreem vervelende denk ik niet maar je leert de
routes kennen...
helaas nog geen foto's omdat ik een hekel aan regen heb, maar zal ze snel maken en een betere shoot kan geen kwaad.
BLOK:
tis een 1400tje en heeft een paar pktjes gekregen door spaggeti spruitstuk met uitlaatsysteem.
daarnaast sportfilter en olie en carterdampen apart opvangen om temp laag te houden bij de
inlaat.
daarnaast ligt er een 280 graden nokkenassen set op de plank met stugge klepveren en een powerchip.
bedankt voor het meedenken maar had het in huis.
alleen had ik iets gelukkiger geweest met 270 dan is hij onderin wat rustiger.
nu schijnt het moeilijker af te stellen zijn en schommelt de toeren een beetje. we zien het wel.
en de welbekende powerbox van mantzel kan elk moment aan de deur afgeleverd worden.
dit bij elkaar en een goede afstelling zou je toch zeggen dat een 150 pk mogelijk moet zijn.
das meer dan zat voor 900 kilo.
maar nogmaals het kan ook minder zijn.
je kunt trouwens ook op internet een complete instructie handleiding vinden voor het gen wat ik ga doen.
Het tunen van je Opel Corsa kan een spannend avontuur zijn waarmee je de prestaties, het uiterlijk en de algehele rijervaring van je auto kunt verbeteren. Of je nu op zoek bent naar meer vermogen, een sportievere uitstraling of gewoon een persoonlijke touch wilt toevoegen, tuning biedt talloze...
www.corsatuningclub.nl
pics volgen snel
greetings