D Dominic Loopt hier de deur plat 3 feb 2010 #2 leuk kleurtje alleen wel een aparte kleur om te laten spuiten denk als je iets in kleur wil.. tegenwoordig zal dat wel niet meer moeilijk zijn trouwens.. veel plezier met je tigra :agent
leuk kleurtje alleen wel een aparte kleur om te laten spuiten denk als je iets in kleur wil.. tegenwoordig zal dat wel niet meer moeilijk zijn trouwens.. veel plezier met je tigra :agent
M michaeltjeh1 Komt weleens kijken 3 feb 2010 #6 Leuk ding die kleur had ik in een Corsa heel leuk kleurtje!! Morgen mag ik eindelijk me eigen Tigra gaan ophalen komen ook zeker foto's hier te staan! gr
Leuk ding die kleur had ik in een Corsa heel leuk kleurtje!! Morgen mag ik eindelijk me eigen Tigra gaan ophalen komen ook zeker foto's hier te staan! gr
C Cyruzzz Lid 3 feb 2010 #7 Mooie tigra, raar kleurtje... was hij misschien ooit donderblauw en is hij toen te heet gewassen :afro Al plannen?
Mooie tigra, raar kleurtje... was hij misschien ooit donderblauw en is hij toen te heet gewassen :afro Al plannen?
B BlackVec Komt hier geregeld 3 feb 2010 #8 Nette tigra hoor! En is gewoon een orginele kleur turqoise, maar foto's zijn wat donker...
J Jlyn Lid 3 feb 2010 #9 Haha de foto's zijn niet donker, de kleur is een beetje groen/blauwig...king: