Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nee die andere is niet van mij de foto's genomen bij de verkooper in de straat en het is geen belg maar een duits inport in 2007 naar nederland gekomen
Nee die andere is niet van mij de foto's genomen bij de verkooper in de straat en het is geen belg maar een duits inport in 2007 naar nederland gekomen
Kees haalt nog wel eens wat Sennies of Monza's uit Duitsland. Volgens mij heb ik hem daar ook zien staan, een tijdje geleden, toen ik bij hem, op bezoek was voor onderdelen. Zag er acceptabel uit, maar volgens mij zat er wel een beetje werk aan nog om de auto echt mooi te krijgen.
Kees haalt nog wel eens wat Sennies of Monza's uit Duitsland. Volgens mij heb ik hem daar ook zien staan, een tijdje geleden, toen ik bij hem, op bezoek was voor onderdelen. Zag er acceptabel uit, maar volgens mij zat er wel een beetje werk aan nog om de auto echt mooi te krijgen.
@ charlois187 het interiuer is bordou rood maar dat geeft niet hoor dat was nu juist het genen waar ik heel erg aan moest wennen ik wilde eigenlijk een blauw interieur maar met zulke auto's heb je het niet voor het kiezen he maar het begind te wennen hoor nog even en ik vind het mooi