Leuke filmpjes Rick! Ook eens zo'n momentje gehad op de snelweg nog wel. Er lag wat rijp op de vluchtstrook, net in de schaduw achter een viaduct en de twee rijstroken waren mooi schoon gereden (nooit aan rijp gedacht dus). Onder het viaduct lag het loopvlak van een vrachtwagenband over de linker en rechter baan dus ik dacht die over de vluchtstrook te ontwijken. Dat laatste was ook gelukt maar weer terug sturend meteen in een spin geraakt. De enige redding was toen ook alle wielen blokkeren op het moment dat ik weer in de richting van de weg ging. Even later stonden we stil, midden op de snelweg in de verkeerde richting! Gelukkig was er haast geen verkeer op die zaterdag ochtend rond 09:00u zo'n 23 jaar geleden. Nu is er bijna altijd te veel verkeer voor dat soort fratsen.
Afijn, je Saab motortje geeft je wel veel plezier lijkt me, ik heb al heel wat filmpjes met dit blok gezien. Meer plezier dan de voorgaande (drie??). De bak doet het ook niet verkeerd en lijkt me goed bij de motor te passen. Je sturen is trouwens ook niet verkeerd, dat mag gezegd worden.
Nog plannen de komende tijd of wordt het voorlopig genieten van het rijden?
Veel plezier met je super Ascona.