Met dat van die camera heb je wel een punt want je hoort op een filmpje soms geluiden die je jezelf heel anders had voorgesteld.
Wat betreft de ogen van de gordel bevestiging,,,,,,,,,,dat lijkt me niet want die heb je normaal gesproken behoorlijk aangetrokken.
Uitlaat had ik zelf eigenlijk aan gedacht omdat als de motor flink koppel levert een en ander behoorlijk verdraaid/scheef trekt en als je dan wat van het gas gaat kan het zijn dat de uitlaat net wel ergens tegenaan komt waar het normaal gesproken genoeg speling heeft.
Ja ik heb wel ervaring met uniballs, die hoor je soms al knikkeren als je de auto over een klinkerweg vooruit duwt.
Onder belasting zul je ze vaak niet horen maar bij een lastwissel of gewoon even van het gas gaan zul je ze inderdaad ook horen (als een vreemde rammel). Jij hebt toch uniballs in de achterste draagarmen (of liever gezegd radius rods)?
Laten we het voorlopig maar op uitlaat of uniballs houden, tot het tegendeel bewezen wordt.
We moeten ook niet vergeten dat een mooi vlak circuit en een veel stuggere wielophanging (als een normale straatauto), op racesnelheid ineens niet meer zo vlak blijkt.
Het is uiteindelijk toch een echt scheurmonster geworden Rik, de aanhouder wint! Super :thumbup :thumbup