Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hij doet het weer!! ik had het vandeweek nogal druk met school maar tussendoor heb ik hem weer aan de praat geholpen.
even wat contacten schoongemaakt, wat nieuwe zekeringen erin voor de zekerheid en een nieuwe kabel naar de bobine aangelegd (was hier en daar gebroken) en hie liep in één keer :thumbup
ja dat hoor ik hier thuis ook al dus ik laat de auto voorlopig eerst zo, misschien andere wielen want deze schuren bij elke kleine hobbel in de weg al aan voor:fy1
Nou het is weer zover; geen teken van leven meer onder de kap:fy1
gister nog wat spul opgehaald, toen stotterde die ook al een paar keer onderweg(doodvallen en dan direct weer aanslaan).
maar vanmiddag was het helemaal over. Als ik de auto op contact zet is er niks mis, maar als ik doordraai(starten) dan gebeurt er helemaal niks. als ik nou gewoon probeer te starten met een schroevedraaier op de startmotor ( op de + en -) dan draait de startmotor wel rond maar slaat de motor niet aan. starten met de sleutel werkt helemaal niet:fy1
Heb ik laatst ook gehad met mijn ascona bleek dat de kabelboom net onder de inlaat te dicht bij de uitlaat hing en gesmolten was( kon je bijna niet zien) en af en toe massa maakte tegen de uitlaat of de inlaat en als je met de kabel boom bewoog viel hij stil.Legde je de kabelboom anders liep hij weer.