C chevyg20 Komt weleens kijken 7 jan 2011 #1 weet iemand hier waar mijn oude monza gebleven is? hij was goud bruin kenteken jt-69-fl ben benieuwd hoe hij er nu bijstaat
weet iemand hier waar mijn oude monza gebleven is? hij was goud bruin kenteken jt-69-fl ben benieuwd hoe hij er nu bijstaat
C chevyg20 Komt weleens kijken 7 jan 2011 #2 zo was hij toen ik hem verkpcht lag een 3.0 in de nieuwe eigenaar heeft hem toen opgelapt en hem weer aangeboden. had zelf net een a manta aangeschaft anders had ik hem weer terug gekocht. nu nog spijt van
zo was hij toen ik hem verkpcht lag een 3.0 in de nieuwe eigenaar heeft hem toen opgelapt en hem weer aangeboden. had zelf net een a manta aangeschaft anders had ik hem weer terug gekocht. nu nog spijt van
C chevyg20 Komt weleens kijken 7 jan 2011 #3 zo was hij toen ik hem verkpcht lag een 3.0 in de nieuwe eigenaar heeft hem toen opgelapt en hem weer aangeboden. had zelf net een a manta aangeschaft anders had ik hem weer terug gekocht. nu nog spijt van
zo was hij toen ik hem verkpcht lag een 3.0 in de nieuwe eigenaar heeft hem toen opgelapt en hem weer aangeboden. had zelf net een a manta aangeschaft anders had ik hem weer terug gekocht. nu nog spijt van
O Opel_Bjorn Loopt hier de deur plat 7 jan 2011 #4 op de grill na een mooie Monza, kan ik geloven dat je zo een prachtbak mist!
O Opel_Bjorn Loopt hier de deur plat 7 jan 2011 #5 op de grill na een mooie Monza, kan ik geloven dat je zo een prachtbak mist!
M mallemalle Komt hier geregeld 7 jan 2011 #12 zijn mooie velgen maar kwalitatief nie zo goed, roesten snel
M mallemalle Komt hier geregeld 7 jan 2011 #13 zijn mooie velgen maar kwalitatief nie zo goed, roesten snel
C chevyg20 Komt weleens kijken 7 jan 2011 #14 jammer da die andere velgen toen niet paste. die centerline velgen da was pas vet geweest.
C chevyg20 Komt weleens kijken 7 jan 2011 #15 jammer da die andere velgen toen niet paste. die centerline velgen da was pas vet geweest.
M mallemalle Komt hier geregeld 7 jan 2011 #16 die paste goed onder de admiral, kon alleen mun voorwiellagers om de 3 weken gaan vervangen, zaakje werd te warm doordat ze dicht waren zitten nu onder marco's caprice
die paste goed onder de admiral, kon alleen mun voorwiellagers om de 3 weken gaan vervangen, zaakje werd te warm doordat ze dicht waren zitten nu onder marco's caprice
M mallemalle Komt hier geregeld 7 jan 2011 #17 die paste goed onder de admiral, kon alleen mun voorwiellagers om de 3 weken gaan vervangen, zaakje werd te warm doordat ze dicht waren zitten nu onder marco's caprice
die paste goed onder de admiral, kon alleen mun voorwiellagers om de 3 weken gaan vervangen, zaakje werd te warm doordat ze dicht waren zitten nu onder marco's caprice
B Black_Commo Komt weleens kijken 7 jan 2011 #18 Zijn volgens mij American Racing Wheels. Heb ze ook nog eens gekocht voor m'n commodore maar paste toen niet omdat de commodore te laag lag
Zijn volgens mij American Racing Wheels. Heb ze ook nog eens gekocht voor m'n commodore maar paste toen niet omdat de commodore te laag lag
B Black_Commo Komt weleens kijken 7 jan 2011 #19 Zijn volgens mij American Racing Wheels. Heb ze ook nog eens gekocht voor m'n commodore maar paste toen niet omdat de commodore te laag lag
Zijn volgens mij American Racing Wheels. Heb ze ook nog eens gekocht voor m'n commodore maar paste toen niet omdat de commodore te laag lag
B bettus accu Loopt hier de deur plat 7 jan 2011 #20 [rquote=1835353&tid=139954&author=mallemalle]zijn dun dizze velge [/rquote] ''Cragar'' heeft ook deze velgen.
[rquote=1835353&tid=139954&author=mallemalle]zijn dun dizze velge [/rquote] ''Cragar'' heeft ook deze velgen.