O Opelkees Hoort bij de inboedel 30 nov 2008 #21 ik kom elke maandag in harderwijk lekker naar school dan te spotten bij de parkeerplaats nabij t station ja de lak is super ook in de motorruimte en kofferbak:angel
ik kom elke maandag in harderwijk lekker naar school dan te spotten bij de parkeerplaats nabij t station ja de lak is super ook in de motorruimte en kofferbak:angel
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 30 nov 2008 #22 Kijk, mooie bak Keesmans. Wanneer kom je naar Borculo? Eindelijk een Manta met kont. :thumbup
O Opelkees Hoort bij de inboedel 30 nov 2008 #23 hahah ja die had ik vaker verwacht die opmerking ja ik had ook al es beloofd borculo op te zoeken:thumbup
hahah ja die had ik vaker verwacht die opmerking ja ik had ook al es beloofd borculo op te zoeken:thumbup
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 30 nov 2008 #24 origineel gepost door Opelkees hahah ja die had ik vaker verwacht die opmerking ja ik had ook al es beloofd borculo op te zoeken:thumbup Dan word het straks eens tijd die belofte waar te maken. Spreken we nog wel af. :thumbup:thumbup
origineel gepost door Opelkees hahah ja die had ik vaker verwacht die opmerking ja ik had ook al es beloofd borculo op te zoeken:thumbup Dan word het straks eens tijd die belofte waar te maken. Spreken we nog wel af. :thumbup:thumbup
M manta_dennis Komt hier geregeld 30 nov 2008 #26 Keurige auto Kees. Veel plezier ermee en kijk uit voor de FLITSERS.
G goaaze Komt weleens kijken 30 nov 2008 #27 prachtige wagen :wors:wors veel plezier , en veilige km's er mee greetz , goaaze
F Famous Post best veel 30 nov 2008 #28 Gaafffffffff Gefeliciteerd man! Ik ga hem snel horen! thumbup
O Opelkees Hoort bij de inboedel 30 nov 2008 #29 klopt hij komt uit veenendaal daar word die man herkent door zn auto:wors straks kun je daar een rode CC spotten
klopt hij komt uit veenendaal daar word die man herkent door zn auto:wors straks kun je daar een rode CC spotten
T turbootje Loopt hier de deur plat 1 dec 2008 #30 veel plezier kerel met je uber mooie manta...en word zelfs bezorgd hahaha moet niet gekker worden ben pleite @ essen :wors :wors
veel plezier kerel met je uber mooie manta...en word zelfs bezorgd hahaha moet niet gekker worden ben pleite @ essen :wors :wors
P Putteboeruh Lid 1 dec 2008 #31 Strakke manta!! :wors Veel plezier d'r mee en ik hoop em nog eens te spotten in de omgeving van Putten!! (Miste em idd ook al op marktplaats..)
Strakke manta!! :wors Veel plezier d'r mee en ik hoop em nog eens te spotten in de omgeving van Putten!! (Miste em idd ook al op marktplaats..)
O Opelkees Hoort bij de inboedel 1 dec 2008 #32 is zaterdag avond al te spotten in Putten! ik ga daar een avondje t trefpunt in en blijf daar slapen:thumbup
is zaterdag avond al te spotten in Putten! ik ga daar een avondje t trefpunt in en blijf daar slapen:thumbup
F Famous Post best veel 1 dec 2008 #33 Das VLAK bij mij! Waar blijf je pitten? Ik ben zaterdag overdag nogwel thuis denk ik, 's avonds in Zeewolde en zondags moek werken...
Das VLAK bij mij! Waar blijf je pitten? Ik ben zaterdag overdag nogwel thuis denk ik, 's avonds in Zeewolde en zondags moek werken...
O Opelkees Hoort bij de inboedel 1 dec 2008 #34 origineel gepost door Famous Das VLAK bij mij! Waar blijf je pitten? Ik ben zaterdag overdag nogwel thuis denk ik, 's avonds in Zeewolde en zondags moek werken... Tollenstraat op de hoek bij de bilderdijkstraat :thumbup
origineel gepost door Famous Das VLAK bij mij! Waar blijf je pitten? Ik ben zaterdag overdag nogwel thuis denk ik, 's avonds in Zeewolde en zondags moek werken... Tollenstraat op de hoek bij de bilderdijkstraat :thumbup
W Wieleman Komt weleens kijken 1 dec 2008 #35 Uber Manta kees echt netjes.. veel plezier en vele km's toegewenst..
P Putteboeruh Lid 1 dec 2008 #36 origineel gepost door Putteboeruh Strakke manta!! :wors Veel plezier d'r mee en ik hoop em nog eens te spotten in de omgeving van Putten!! (Miste em idd ook al op marktplaats..) As je dan een jong bij je auto ziet staan en met veel plezier naar die auto an t kijken is,, dan ben ik het..:sleeping Neem m'n camera iig wel even mee,, even een nieuwe bureaublad achtergrond schieten als je het niet erg vindt..
origineel gepost door Putteboeruh Strakke manta!! :wors Veel plezier d'r mee en ik hoop em nog eens te spotten in de omgeving van Putten!! (Miste em idd ook al op marktplaats..) As je dan een jong bij je auto ziet staan en met veel plezier naar die auto an t kijken is,, dan ben ik het..:sleeping Neem m'n camera iig wel even mee,, even een nieuwe bureaublad achtergrond schieten als je het niet erg vindt..
J JohnC Komt hier geregeld 1 dec 2008 #37 origineel gepost door Putteboeruh origineel gepost door Putteboeruh Strakke manta!! :wors Veel plezier d'r mee en ik hoop em nog eens te spotten in de omgeving van Putten!! (Miste em idd ook al op marktplaats..) As je dan een jong bij je auto ziet staan en met veel plezier naar die auto an t kijken is,, dan ben ik het..:sleeping Neem m'n camera iig wel even mee,, even een nieuwe bureaublad achtergrond schieten als je het niet erg vindt.. of je radio is weg hahahaahah
origineel gepost door Putteboeruh origineel gepost door Putteboeruh Strakke manta!! :wors Veel plezier d'r mee en ik hoop em nog eens te spotten in de omgeving van Putten!! (Miste em idd ook al op marktplaats..) As je dan een jong bij je auto ziet staan en met veel plezier naar die auto an t kijken is,, dan ben ik het..:sleeping Neem m'n camera iig wel even mee,, even een nieuwe bureaublad achtergrond schieten als je het niet erg vindt.. of je radio is weg hahahaahah
I imported_piet Komt hier geregeld 1 dec 2008 #38 mooie nieuwe aanwinst kees vel succes ermee gewenst
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 2 dec 2008 #39 wow.. echt een super autotje... damnnnnn vetvetvetvetvet
Nick-GSI Hoort bij de inboedel 2 dec 2008 #40 hey collega, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Zie hem snel wel eens op de zaak