O Opelkees Hoort bij de inboedel 29 nov 2008 #1 vandaag heb ik een andere Manta gekocht een mooie belastingvrije met een 2.0 16V met Webers. dat loopt best! hier staat de CC ook nog bij: maandag staat hij hier op de stoep
vandaag heb ik een andere Manta gekocht een mooie belastingvrije met een 2.0 16V met Webers. dat loopt best! hier staat de CC ook nog bij: maandag staat hij hier op de stoep
T turbootje Loopt hier de deur plat 29 nov 2008 #2 gefeli man ...echt een mega vette... en met webers, kom maar snel ff showen
O Opelkees Hoort bij de inboedel 29 nov 2008 #3 je bent altijd welkom! ja er zitten koplampsproeiers op of ze ook werken moet ik eigenlijk nog uitzoeken
je bent altijd welkom! ja er zitten koplampsproeiers op of ze ook werken moet ik eigenlijk nog uitzoeken
B Black Magic Loopt hier de deur plat 29 nov 2008 #4 hey kees gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst ziet er echt super uit verwacht dat je hem wel een keertje komt showen heb je de cc al verkocht
hey kees gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst ziet er echt super uit verwacht dat je hem wel een keertje komt showen heb je de cc al verkocht
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 29 nov 2008 #5 Gefeliciteerd, ik zat al een mooi poosje te wachten op wat je nu eigenlijks zou kopen. Ziet er goed uit ! :wors
Gefeliciteerd, ik zat al een mooi poosje te wachten op wat je nu eigenlijks zou kopen. Ziet er goed uit ! :wors
V voederbiet Loopt hier de deur plat 29 nov 2008 #6 netjes hoor:thumbup gave bak!! en 16v met webers loopt leuk heking: en CC ingeruild dus?
J JOZO Loopt hier de deur plat 29 nov 2008 #8 Kees, gefeliciteerd! Veilige kilometers ermee! Hoop dat je er net zoveel plezier van mag beleven als de CC!:wors
Kees, gefeliciteerd! Veilige kilometers ermee! Hoop dat je er net zoveel plezier van mag beleven als de CC!:wors
G gertastra Komt weleens kijken 29 nov 2008 #9 zo zo mooie manta zo op de foto suc 6 er mee en de cc al verkocht??
M mantalica Komt weleens kijken 29 nov 2008 #10 koplampsproeiers en wissers kon men verkrijgen in optie!!! toch in Belgie. ps: vette manta
D dasmoerf Komt weleens kijken 29 nov 2008 #11 zo kees dat is een prachtige aanwinst.. veel plezier en veilige kilometers er mee.:kewlpics
T tcat Komt hier geregeld 29 nov 2008 #12 Idd leuk beestje. En de CC? Die blijft of gaat nog steeds weg?
J johani500driver Komt hier geregeld 29 nov 2008 #13 Mooie wagen kees,had hem ook op marktplaats gezien,stond daar volgens mij nog niet zo lang.Succes ermee
Mooie wagen kees,had hem ook op marktplaats gezien,stond daar volgens mij nog niet zo lang.Succes ermee
S streamline Post best veel 30 nov 2008 #14 wel gaaf maar is zkr geen orginele I 200 maar ziet er gaaf uit en nou nog de cc houden.:kewlpics
A asci 2000 Komt weleens kijken 30 nov 2008 #15 stoere wagen zeg echt een mooi ding veel plezier ervan
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 30 nov 2008 #16 ha kees idd gefeliciteerd mooie aanwinst had hem ook zien staan op mp acu zat toch achterin? zag er idd prachtig uit sucses dr mee en hou hem heel
ha kees idd gefeliciteerd mooie aanwinst had hem ook zien staan op mp acu zat toch achterin? zag er idd prachtig uit sucses dr mee en hou hem heel
O Opelkees Hoort bij de inboedel 30 nov 2008 #17 De CC is ingeruild hij gaat er eerst dagelijks in rijden en ter zijner tijd verkopen voor een Rekord. het is een 2.0s op kenteken maar alles zit super ingebouwd de accu staat inderdaad achterin. ik zal deze week nog wat mooie foto's maken van het interieur(400) de motorruimte en dergelijke:wub
De CC is ingeruild hij gaat er eerst dagelijks in rijden en ter zijner tijd verkopen voor een Rekord. het is een 2.0s op kenteken maar alles zit super ingebouwd de accu staat inderdaad achterin. ik zal deze week nog wat mooie foto's maken van het interieur(400) de motorruimte en dergelijke:wub
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 30 nov 2008 #18 Kees, van harte gefeliciteerd met je nieuwe Manta ! Echt een schitterende wagen, moet hem binnenkort maar eens komen bewonderen ! Gr. Arjan & Wilma
Kees, van harte gefeliciteerd met je nieuwe Manta ! Echt een schitterende wagen, moet hem binnenkort maar eens komen bewonderen ! Gr. Arjan & Wilma
J JohnC Komt hier geregeld 30 nov 2008 #20 mooi ding hoor. deze kom ik vast wel een keer tegen zeewolde harderwijk kan niet missen.