Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Buscavidas wrote:thnx,ga ik zeker onthouden,ik laat je weten wanneer..
is het trouwens gelukt met je draadbreuk??
Draadbreuk is verholpen. Een kabel was geheel gebroken en twee anderen bijna. Alle kabels zijn aan elkaar gesoldeerd en met krimpkous en verterkte tape beschermd. Het raam werkt weer. Alleen wilde het niet lukken met het geluid van de PDC. We konden hem niet zoemend krijgen. Ik ga er morgen mee door.
Ik ben heel benieuwd waar jou beunhaas de geschakelde + vandaan heeft getrokken ik heb de parrot MKI9100 liggen en wacht op knap (sneeuwvrij) weer om er aan te beginnen.
De geschakelde + is het grootste struikelblok lees ik op het forum, hoor het graag van je
Geschakelde plus zit zowiezo op het contact slot (maar is beetje lastig om vanuit daar draden te gaan trekken ) of je zekeringkast doormeten met spanningszoeker, daar zal vast een geschakelde plus zitten Succes ermee
@corsa1963 wrote:Heb al gekeken maar de sigaretten aansteker blijft op constant staan is niet geschakeld. -offtopic
bij de ECC gekeken van de 3 geschakelde + geven er 2 na het controleren met een 10w lampje geen stroom dus :swear
Het blijft een puzzel :hmmz
Bij de lichtschakelaar vandaan halen dus, maar zoals juffer1 ook al zij met NOOIT met een lampje controleren bij een can-bus gestuurde auto omdat dit overeenkomt met massa(sluiting).
Vandaag is de H gekeurd. Hij kwam er fluitend doorheen king: Tevens de zomerbanden eronder laten draaien (gekregen bij de koop. Zit nog genoeg profiel op). Over een maand of twee wel 4 verse rubbers eronder laten gooien.