Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
wim-v6, TOP! Hartstikke bedankt. Ik ga er even achteraan. Miss. moet ik namelijk toch de turbo vervangen. Eerst de drukregelaar maar zit te twijfelen welke het is
Vanmiddag maar de turbodrukregelaar of heet dat magneetventiel/klep besteld. Het is geen goedkoop grapje. We beginnen dus met de klep en hopen dat dat het probleem is aangezien de H verder goed rijdt.
Deze week ga ik verder het luchtfilter, pollenfilter en brandstoffilter vervangen. Ik denk ook dat ik er nieuwe olie in ga gooien. De koplampen worden ook aangepakt (zijn erg dof).
Ik heb nu een TID scherm dus met een paar regels voor BC (boardcomputer). Een GID scherm is grafisch ingedeeld. Je kan er meer op zien en is tevens geschikt voor de originele navigatieradio's (maar dan zonder kaart weergave).
Nou vandaag heb ik de nieuwe turbodrukklep erin laten zetten. Tevens het brandstoffilter vervangen. Het lijkt er op dat de turbo ook stuk rustiger is geworden (zit miss. tussen de oren).
Ik zet ook een nieuw luchtfilter in en we kunnen er een tijdje tegen aan. Uitlezen, liet geen bijzonderheden zien. Alleen die vervelende CIM module foutmelding. Iets met sleutel.
Het pakketje gisteren niet in ontvangst kunnen nemen. Vandaag haal ik het op bij het postkantoor. Ben benieuwd. Hopelijk heb ik het van het weekend ingebouwd.
Ik heb het luchtfilterhuis van de H helemaal schoon gemaakt, de buis verwijderd en een nieuw filter geplaatst. Ik hoop dat ik het juiste buisje heb verwijderd. Je hebt er namelijk twee, een in onderste deel en één in bovenste deel. Logisch nadenken, leidde mij naar de buis in het bovenste stuk. Ik die verwijderd. Zie foto's hieronder.
Nieuw luchtfilter vs. het oude misschien ging het nog een tijdje mee maar mij niet gezien
Luchtfilterhuis (vies)
Met stofzuiger overal waar ik bij kon uitgezogen. Auto gestart en niks aan de hand. Morgen even rijden of het een verschil heeft gemaakt. Het geeft wel een lekker gevoel