Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vind zo'n universele niet mooi. Maar de oplossing van Senatorman is erg mooi. Geweldig trouwens, dat groene interieur. Toch heel wat anders, dan die saaie interieurtjes van Opel tegenwoordig.
Zelf heb ik ook een middenarmsteun in dezelfde kleur als de rest. Deze is afkomstig uit een achterbank. en met een beugel gemonteerd aan de middentunnel, en kan scharnieren omhoog.
Hé ik heb bij mijn Senator een extra 2e armsteun gekregen welke origineel in de achterbank hoort, kun je mij vertellen hoe je dit voor elkaar gekregen hebt ? ziet er kei goed uit ! :thumbup
lijkt me ook wel mooi zo'n armsteun, ben net even op ebay aan het zoeken geweest voor eentje uit een Holden Commodore, maar kan niks vinden :hmmz op welke keywords kan ik het beste zoeken?
Thanks en duidelijk zo !! simpele en goede oplossing ! :thumbup
[rquote=1918076&tid=127465&author=Senatorman]Zo de winter is voorbij en de auto is weer uit zijn winterslaap. En zoals belooft, hierbij de foto's.