Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik rij met met me astra 1.6 op continental, en de astra gsi staat op avon winterbanden. Michelin en vredestein zijn ook goede merken, worden bij ons op de zaak veel gemonteerd
Ik rij met vredestein snowtrac 3, best een fijne band hoop dit jaar sneeuw te vinden om recatie te geven want ze liggen er pas net onder, moet wel zeggen dat ze af en toe fluiten als er water op de weg ligt en je rijdt 160.
ik rij met met me astra 1.6 op continental, en de astra gsi staat op avon winterbanden. Michelin en vredestein zijn ook goede merken, worden bij ons op de zaak veel gemonteerd
Heb goede ervaring met Fulda, echte fijne sneeuwband, hebben afgelopen jaar hun geld wel opgebracht. Zijn lekker stil en bij hoge snelheden liggen ze ook lekker rustig.
Ik rij met vredestein snowtrac 3, best een fijne band hoop dit jaar sneeuw te vinden om recatie te geven want ze liggen er pas net onder, moet wel zeggen dat ze af en toe fluiten als er water op de weg ligt en je rijdt 160.
Michelin alpine, 14 inch... maar vraag me niet welke precies,
heb ze van iemand gekregen die ze kwijt moest, gaan inmiddels al 4 seizoenen mee... komende maart laat ik nieuwe er op leggen, maar ik moet zeggen... super stil, mega veel grip, en lekker veel "feel" moet echt hard m'n best doen om met spin op te trekken... of dwars te gaan in een "natte" bocht!