Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
nu andere regelaar e rin wel een achteruit nu,maar na ca 3 sec op straat gas e rop valt uit en springt na 2 sec weer aan,los in de ahnd geen enkel probleem.wat kan dit wezen?koolborstels van het motorje ofzo?
@Senatorman wrote:Wow, die traxxas is al groot, hoe groot is de kever dan wel? Mooi spul hoor, paar vrienden van me hebben ook zo'n traxxas, maar deze zijn ondertussen aardig gemodificeerd en hiermee is de wegligging in de bochten aanzienlijk verbeterd.
De traxxas is nog helemaal standaard. Wordt op dit moment door mijn dochter van 11 gebruikt, en is voor haar nu nog snel genoeg.
En qua grootte van de 'beetle' tja de traxxas past er wel 2x in. :angel
Mooi die vrachtwagens.. :thumbup Van de week is bij de modelbouwzaak geweest hier vlakbij zag bouwwpakketten van vrachtwagens van 399 euro met rc :???:
Dirtcars vind ik wel leuk maar is niet mijn ding hou meer van asfaltcars.
heb ook nog een nieuwe CARSON CV-10 op zolder staan,ooit gekocht maar nog nieuw in doos,geen idee wat het nog waard is, misschien iemand van jullie die er belang bij heeft??heb er 2 jaar geleden 280 euro voor betaald.
Moet nu niet gekker meer worden, begint hier vol te raken.
Bij mij stond die toch alleen te verstoffen. Ook genoeg banden zo? Met deze doe ik verder toch ook niets, verse banden schelen gewoon 0.5 tot 1 seconde op een rondje.