D DVO Komt hier geregeld 24 jun 2012 #1 blij met me nieuwe aanwinst. :thumb van 1999,heeft airco,verlaagd,best leuke velgies zal alshet goed weer is,een paar foto's maken
blij met me nieuwe aanwinst. :thumb van 1999,heeft airco,verlaagd,best leuke velgies zal alshet goed weer is,een paar foto's maken
J John Opeltje Post best veel 24 jun 2012 #2 leuke wagen mooi verlaagt en velgen passen er ook wel bij, John,
D DVO Komt hier geregeld 24 jun 2012 #5 thnx :thumb hey Wim,ja het was weer ff geleden op het forum,en weer een auto verder king:
T tamiya Komt hier geregeld 24 jun 2012 #6 Hele strakke corsa, combinatie van kleur-verlaging-velgen staan hem erg goed :thumbup
C Corsake61 Post best veel 24 jun 2012 #7 op de velgjes ben ik jaloers,mooi B'tje trouwens. Succes ermee.
D DVO Komt hier geregeld 25 jun 2012 #8 Thnx mensen. ja de velgen zijn weg kickuh,alleen wel schade die ik wil laten herstellen
D DVO Komt hier geregeld 27 jul 2012 #10 Bij nader inzien heb ik de Corsa een beetje te impulsief gekocht :???: hij is voor mij niet praktisch,tja shit happens vrouwtje is er ook niet blij mee,maar hij gaat denk ik weer weg,en ga ik voor een Astra G kijken. liefst een station,maar ik zit niet op een schopstoel wordt vervolgd king:
Bij nader inzien heb ik de Corsa een beetje te impulsief gekocht :???: hij is voor mij niet praktisch,tja shit happens vrouwtje is er ook niet blij mee,maar hij gaat denk ik weer weg,en ga ik voor een Astra G kijken. liefst een station,maar ik zit niet op een schopstoel wordt vervolgd king:
D dennisnmgn88 Post best veel 27 jul 2012 #11 Jammer dat je weer afscheid moet nemen van de Corsa. Hoe is de staat verder van de auto? Ik hou me zeker aanbevolen als eventuele koper, mits natuurlijk de prijs/staat etc. etc. mij aanspreekt . Succes met de zoektocht naar een Astra!
Jammer dat je weer afscheid moet nemen van de Corsa. Hoe is de staat verder van de auto? Ik hou me zeker aanbevolen als eventuele koper, mits natuurlijk de prijs/staat etc. etc. mij aanspreekt . Succes met de zoektocht naar een Astra!