Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@theunm wrote:@Robert. wrote:Ik heb onder mijn astra 215/55/R16 met 6,5J volgens mij. Dit is wel de max want anders zou ie mijn achterbumper raken.
Dus qua omtrek kan je dit in een bandencalculator doen en dan heb je het antwoord. Weet je tot hoever je kan gaan. Breedte kan ik niet veel over zeggen.
Gr Robert
iemand die zn banden maat mag gaan controleren
een astra sport had orgineel 195/55 r15 ( was toen dure k... maat )
Ach zolang je de tellerafwijking (bijna niks meer) weet is er niks aan de hand.
@TWA: Ah ja snap 'm, nee sorry weet ik ook niet...
Ik heb onder mijn astra 215/55/R16 met 6,5J volgens mij. Dit is wel de max want anders zou ie mijn achterbumper raken.
Dus qua omtrek kan je dit in een bandencalculator doen en dan heb je het antwoord. Weet je tot hoever je kan gaan. Breedte kan ik niet veel over zeggen.
@Robert. wrote:Ik heb onder mijn astra 215/55/R16 met 6,5J volgens mij. Dit is wel de max want anders zou ie mijn achterbumper raken.
Gr Robert
iemand die zn banden maat mag gaan controleren
een astra sport had orgineel 195/55 r15 ( was toen dure k... maat )