S soepkiepe Forumbewoner 19 mei 2014 #442 zet hem zondag maar ff in hoogeveen neer, kan ik hem ff in het echt bewonderen haha. had je nog wat aan die link die ik je in pb stuurde?
zet hem zondag maar ff in hoogeveen neer, kan ik hem ff in het echt bewonderen haha. had je nog wat aan die link die ik je in pb stuurde?
T trashmetal Forumbewoner 20 mei 2014 #443 @soepkip: met de station naar hogeveen gaat em ff niet worden geen apk geen verzekering en geschorst :hmmz :jerry foto's zien er goed uit van de link maar is voor mij voorlopig iets te ver rijden @blendjuh: thx man ik hoop de hele wagen weer top te krijgen
@soepkip: met de station naar hogeveen gaat em ff niet worden geen apk geen verzekering en geschorst :hmmz :jerry foto's zien er goed uit van de link maar is voor mij voorlopig iets te ver rijden @blendjuh: thx man ik hoop de hele wagen weer top te krijgen
T trashmetal Forumbewoner 22 mei 2014 #444 toch maar een wielrandje besteld ook al heb ik hier maar een kleine 25 cm van nodig wordt het wel netter als zelf kloppen hopelijk het weekend de linkerkant en achterkant klaarmaken
toch maar een wielrandje besteld ook al heb ik hier maar een kleine 25 cm van nodig wordt het wel netter als zelf kloppen hopelijk het weekend de linkerkant en achterkant klaarmaken
T trashmetal Forumbewoner 27 mei 2014 #445 Updates! Dit stukkie was dus ook goed rot: Resultaat had iets strakker gekund Waar zat er hier een rot plekje?? hoekje weg geslepen en lekbak dichtgelast en toen was de achterkant aan de beurt aan de onderkant is ook nog zat te doen Kofferklep wordt ook gecleaned hopelijk deze week meer
Updates! Dit stukkie was dus ook goed rot: Resultaat had iets strakker gekund Waar zat er hier een rot plekje?? hoekje weg geslepen en lekbak dichtgelast en toen was de achterkant aan de beurt aan de onderkant is ook nog zat te doen Kofferklep wordt ook gecleaned hopelijk deze week meer
T trashmetal Forumbewoner 27 mei 2014 #447 is gefikst :thumb na een goede poetsbeurt , denk ik dat het kleurverschil wel mee gaat vallen
T trashmetal Forumbewoner 28 mei 2014 #448 Het budget gaat definitief kapot zojuist verlagingsveren en schokbrekers besteld :jerry gelijk ook maar nieuwe topdelen en veerpootlagers
Het budget gaat definitief kapot zojuist verlagingsveren en schokbrekers besteld :jerry gelijk ook maar nieuwe topdelen en veerpootlagers
T trashmetal Forumbewoner 29 mei 2014 #450 Jep, zelf gelast met mn maat zn lasspullen ik wordt er steeds beter in voor mij geen electrodes meer uke scheelt ook veel dat ik er alle tijd voor heb om het netjes af te werken met mn meis dr corsa heb ik het in een dag afgewerkt, dat kan dus niet en is weer lekker aan het rotten bij de wielrand
Jep, zelf gelast met mn maat zn lasspullen ik wordt er steeds beter in voor mij geen electrodes meer uke scheelt ook veel dat ik er alle tijd voor heb om het netjes af te werken met mn meis dr corsa heb ik het in een dag afgewerkt, dat kan dus niet en is weer lekker aan het rotten bij de wielrand
T trashmetal Forumbewoner 4 jun 2014 #451 En weer bezig geweest... Ex rotte plek Hier ook een stukje ingepast en gelast Opels in het wild, tevreden grazend Het was lekker weer, tijd om te gaan grillen En dit is er vanmorgen binnengekomen: Hopelijjk van de week de tank er van onder kijken wat ik daar allemaal tegen ga komen
En weer bezig geweest... Ex rotte plek Hier ook een stukje ingepast en gelast Opels in het wild, tevreden grazend Het was lekker weer, tijd om te gaan grillen En dit is er vanmorgen binnengekomen: Hopelijjk van de week de tank er van onder kijken wat ik daar allemaal tegen ga komen
K KadAstra-EF Forumbewoner 5 jun 2014 #452 Goed werk gedaan :thumb Mooie parketvloer heb je daar trouwens liggen :jerry Rik
T trashmetal Forumbewoner 13 jun 2014 #453 Als het geen laminaat zou zijn hehe Helaas de afgelopen week niet zo veel tijd aan de hobby kunnen besteden Maar de stickers voor mn "nieuwe" velgen zijn binnen Helaas ga ik er wel 4 te kort komen :swear Velg nummero uno verder afgewerkt: :hmmz had ik niet ooit om een shopje gevraagd met zoiets Gevonden! Zit er sterk over te denken een straalketeltje te bestellen denk ik ideaal om een velg mee kaal te maken :hmmz
Als het geen laminaat zou zijn hehe Helaas de afgelopen week niet zo veel tijd aan de hobby kunnen besteden Maar de stickers voor mn "nieuwe" velgen zijn binnen Helaas ga ik er wel 4 te kort komen :swear Velg nummero uno verder afgewerkt: :hmmz had ik niet ooit om een shopje gevraagd met zoiets Gevonden! Zit er sterk over te denken een straalketeltje te bestellen denk ik ideaal om een velg mee kaal te maken :hmmz
T trashmetal Forumbewoner 19 jun 2014 #454 van de week mn astra hatchback afgekeurd op te hoog co garage zei lekkage op het uitlaatspruitstuk en lambda stuk netjes nieuwe pakking gemonteerd, met rvs boutjes terug geplaatst halve dag later start ik hem :hmmz het getik van mn klepstoter is weg!!! :wors nu nog nieuwe lambda er in en dan komt het goed met de apk
van de week mn astra hatchback afgekeurd op te hoog co garage zei lekkage op het uitlaatspruitstuk en lambda stuk netjes nieuwe pakking gemonteerd, met rvs boutjes terug geplaatst halve dag later start ik hem :hmmz het getik van mn klepstoter is weg!!! :wors nu nog nieuwe lambda er in en dan komt het goed met de apk
S soepkiepe Forumbewoner 15 okt 2014 #456 al een tijdje niks gehoord hier! hoe staat het er inmiddels voor met de station? kom je hem 16 november ff showen in hoogeveen op de meeting? :jerry zet ik mijn station er mooi naast
al een tijdje niks gehoord hier! hoe staat het er inmiddels voor met de station? kom je hem 16 november ff showen in hoogeveen op de meeting? :jerry zet ik mijn station er mooi naast
T trashmetal Forumbewoner 20 okt 2014 #458 Jahaaa ik ben er nog! Gevalletje te veel te doen en tijd te kort Binnenkort zal ik een grote update posten Moet nog ff de foto's verzamelen en upladen
Jahaaa ik ben er nog! Gevalletje te veel te doen en tijd te kort Binnenkort zal ik een grote update posten Moet nog ff de foto's verzamelen en upladen
K KadAstra-EF Forumbewoner 20 okt 2014 #459 @trashmetal wrote:Jahaaa ik ben er nog! Gevalletje te veel te doen en tijd te kort Binnenkort zal ik een grote update posten Moet nog ff de foto's verzamelen en upladen Mooizo :jerry Rik
@trashmetal wrote:Jahaaa ik ben er nog! Gevalletje te veel te doen en tijd te kort Binnenkort zal ik een grote update posten Moet nog ff de foto's verzamelen en upladen Mooizo :jerry Rik