F Freestyler Loopt hier de deur plat 29 jun 2010 #2 Had hem gezien (wel ff zoeken op mantra ) Maar die zit goed in mekaar. Houd er trouwens wel ff rekening dat je bij je uiteindelijke bod nog 30% bij moet tellen (btw en veilingkosten)
Had hem gezien (wel ff zoeken op mantra ) Maar die zit goed in mekaar. Houd er trouwens wel ff rekening dat je bij je uiteindelijke bod nog 30% bij moet tellen (btw en veilingkosten)
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 29 jun 2010 #3 alleen de wielen, interieur & misschien de motor waar je nog wat aan hebt.. maar veel nuttigs is het helaas niet.
alleen de wielen, interieur & misschien de motor waar je nog wat aan hebt.. maar veel nuttigs is het helaas niet.
C Christian-tsx Loopt hier de deur plat 29 jun 2010 #4 ding oogt wel mooi vind ik, misschien alles overbouwen op een andere kas, die heb je voor 100 euro.
T Tomvt Komt hier geregeld 29 jun 2010 #5 is toch nog goed te maken deze schade, is toch niet echt een heel grote schade...
C Christian-tsx Loopt hier de deur plat 29 jun 2010 #6 maar zit geen kenteken meer op volgens mij, misschien total loss verklaard?:swear
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 29 jun 2010 #7 Met een paar uur, stuk hout een een dikke hamer kan je best al ver komen met die schade,.
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 30 jun 2010 #8 als het wat dichterbij was. en het geld had want er wordt straks vlak voor sluitingstijd meer opgeboden.
als het wat dichterbij was. en het geld had want er wordt straks vlak voor sluitingstijd meer opgeboden.
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 7 jul 2010 #12 ben benieuwd of we nog terug zien ben wel nieuwschierig waar die is heen gegaan
M mantaray Komt hier geregeld 7 jul 2010 #13 origineel gepost door Christian-tsx maar zit geen kenteken meer op volgens mij, misschien total loss verklaard?:swear volgens het rdw gewoon nog op kenteken ! JT-92-YB laatste tennaam stelling 2004 is nog niet overgeschreven
origineel gepost door Christian-tsx maar zit geen kenteken meer op volgens mij, misschien total loss verklaard?:swear volgens het rdw gewoon nog op kenteken ! JT-92-YB laatste tennaam stelling 2004 is nog niet overgeschreven
F Freestyler Loopt hier de deur plat 7 jul 2010 #15 origineel gepost door manta_dennis Zo te zien verkocht voor 420 euro. Tel daar dan nog eens 16% veilingkosten over, en over het totaal bedrag nog eens 19% BTW Heb je een schade manta gekocht voor 580 euro (afgerond) Veel geld voor het weinig interessants wat erop zit
origineel gepost door manta_dennis Zo te zien verkocht voor 420 euro. Tel daar dan nog eens 16% veilingkosten over, en over het totaal bedrag nog eens 19% BTW Heb je een schade manta gekocht voor 580 euro (afgerond) Veel geld voor het weinig interessants wat erop zit
G Ghanz Forumbewoner 7 jul 2010 #16 idd freestyler.. die extra kosten houden maar weinig rekening mee.
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 12 jul 2010 #17 idd dan nog meier der bij om hem op te halen werd het mij ook te gek maar ben wel benieuwd waar die heen is gegaan als ie nog geregistreerd staat zal ken teken ook nog ergens moeten zijn als je er achter kunt komen op wiens naam hij staat is het zo weer aan te vragen lijkt mij
idd dan nog meier der bij om hem op te halen werd het mij ook te gek maar ben wel benieuwd waar die heen is gegaan als ie nog geregistreerd staat zal ken teken ook nog ergens moeten zijn als je er achter kunt komen op wiens naam hij staat is het zo weer aan te vragen lijkt mij
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 12 jul 2010 #18 hmmm..das nog best een hoge prijs geworden voor iets wat je niet kan testen, etc..
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 12 jul 2010 #19 daarom maar mischien wordt ie wel klaar gemaakt en is ie de moeite waard