C City Komt weleens kijken 15 mrt 2012 #1 Heeft iemand al de oranje/rode manta gezien in de bros reclame. De manta staat op de achtergrond als de mensen in de huiskamer zitten. Mvg Patrick
Heeft iemand al de oranje/rode manta gezien in de bros reclame. De manta staat op de achtergrond als de mensen in de huiskamer zitten. Mvg Patrick
A anoniem Hoort bij de inboedel 15 mrt 2012 #2 wel de reclame gezien, maar geen Manta opgevallen, we zullen er even op letten de volgende keer
A anoniem Hoort bij de inboedel 15 mrt 2012 #3 wel de reclame gezien, maar geen Manta opgevallen, we zullen er even op letten de volgende keer
O opelmanta29 Post best veel 16 mrt 2012 #4 De Manta is rood en er zitten vlammenstickers opgeplakt (alleen voor de reclame) Deze Manta is van mijn vrouw.
De Manta is rood en er zitten vlammenstickers opgeplakt (alleen voor de reclame) Deze Manta is van mijn vrouw.
O opelmanta29 Post best veel 16 mrt 2012 #5 De Manta is rood en er zitten vlammenstickers opgeplakt (alleen voor de reclame) Deze Manta is van mijn vrouw.
De Manta is rood en er zitten vlammenstickers opgeplakt (alleen voor de reclame) Deze Manta is van mijn vrouw.