R RB.C-GSI Komt weleens kijken 6 aug 2011 #1.181 Ik ben op vakantie, weekje later wel in Sevenum aanwezig.
D drempelvrees Komt hier geregeld 7 aug 2011 #1.182 Als het allemaal mee zit, kom ik ook maar weer eens kijken (erg lang geleden)
N nova.... Forumbewoner 7 aug 2011 #1.183 @drempelvrees wrote:Als het allemaal mee zit, kom ik ook maar weer eens kijken (erg lang geleden) idd ja :thumbup
@drempelvrees wrote:Als het allemaal mee zit, kom ik ook maar weer eens kijken (erg lang geleden) idd ja :thumbup
G groenetijger Komt hier geregeld 8 aug 2011 #1.184 Wellicht hebk dan een nieuwe update, dus die hebk dan ook bij.. Ligt eraan wat ik deze week nog kan hobby'en
Wellicht hebk dan een nieuwe update, dus die hebk dan ook bij.. Ligt eraan wat ik deze week nog kan hobby'en
M marcel gtt Komt weleens kijken 9 aug 2011 #1.185 zo auto is weer gemaakt en kan ik in principe weer komen. :wtf
N nova.... Forumbewoner 9 aug 2011 #1.186 @marcel gtt wrote:zo auto is weer gemaakt en kan ik in principe weer komen. :wtf In principe? :shock: gewoon komen!
@marcel gtt wrote:zo auto is weer gemaakt en kan ik in principe weer komen. :wtf In principe? :shock: gewoon komen!
D drempelvrees Komt hier geregeld 12 aug 2011 #1.188 Moet vandaag lukken om op tijd thuis te zijn, dus ik ben erbij vanavond :thumbup
R rabbitopc Komt hier geregeld 12 aug 2011 #1.191 @nova.... wrote:@marcel gtt wrote:zo auto is weer gemaakt en kan ik in principe weer komen. :wtf In principe? :shock: gewoon komen! hij is bang dat die schijt renault weer kapot gaat onderweg naar de mac. haha :jerry
@nova.... wrote:@marcel gtt wrote:zo auto is weer gemaakt en kan ik in principe weer komen. :wtf In principe? :shock: gewoon komen! hij is bang dat die schijt renault weer kapot gaat onderweg naar de mac. haha :jerry
N nova.... Forumbewoner 13 aug 2011 #1.192 Was gezellig en druk omega`s en 1 astra 1 corsa en 1 zafira en 4 vectra`s 1 calibra. en een verdwaalde herrie schoppende nissan en een renault Bedankt alle :thumbup
Was gezellig en druk omega`s en 1 astra 1 corsa en 1 zafira en 4 vectra`s 1 calibra. en een verdwaalde herrie schoppende nissan en een renault Bedankt alle :thumbup
M marcel gtt Komt weleens kijken 13 aug 2011 #1.195 @rabbitopc wrote: die schijt renault laten we het wel ff gezellig houden hierzo . jammer dt ik niet lang kon blijven . nieuwe band is al besteld en komt er woensdag alweer op.
@rabbitopc wrote: die schijt renault laten we het wel ff gezellig houden hierzo . jammer dt ik niet lang kon blijven . nieuwe band is al besteld en komt er woensdag alweer op.
D drempelvrees Komt hier geregeld 14 aug 2011 #1.197 Je was idd snel weg marcel. Je blijft hem nog steeds goed rijden zeg , hoe lang al ???
N nova.... Forumbewoner 14 aug 2011 #1.198 @marcel gtt wrote:@rabbitopc wrote: die schijt renault laten we het wel ff gezellig houden hierzo . jammer dt ik niet lang kon blijven . nieuwe band is al besteld en komt er woensdag alweer op. Marcel.... we maken allemaal wel geintjes over zijn of een andere auto. Moet je tegen kunnen... heb er ook is last van :ass Wel jammer van die driewieler :jerry komt goed!
@marcel gtt wrote:@rabbitopc wrote: die schijt renault laten we het wel ff gezellig houden hierzo . jammer dt ik niet lang kon blijven . nieuwe band is al besteld en komt er woensdag alweer op. Marcel.... we maken allemaal wel geintjes over zijn of een andere auto. Moet je tegen kunnen... heb er ook is last van :ass Wel jammer van die driewieler :jerry komt goed!
G groenetijger Komt hier geregeld 15 aug 2011 #1.199 Mijn driewieler past niet meer in me C Ach, over mijn auto worden ook genoeg grappen gemaakt. Moet kunnen :thumbup
Mijn driewieler past niet meer in me C Ach, over mijn auto worden ook genoeg grappen gemaakt. Moet kunnen :thumbup